Skip to main content

Tja, waar moet ik beginnen… Dat ik het eigenlijk niet meer weet met Proximus…

We hebben sinds 2007 Proximus en zijn eigenlijk al vele vele jaren geplaagd door het internet die hier soms uitvalt. Deze avond is tot nu toe het absolute dieptepunt (en dan ben ik nog beleefd). Sinds februari is de enorme miserie begonnen… Op een vast tijdstip, zo rond 22u04 begon het internet uit te vallen, dat duurt telkens een 2 a 3 minuten, tot op heden is dat altijd zo geweest. Naar mate de maanden vorderden viel het internet ook eens op andere tijdstippen uit.

Tot deze avond…. Sinds 20u is er nog niks anders geweest dan problemen, internet en tv vallen constant weg, keert terug, hapert, valt weer weg enzovoort. Het ergste is dat we allemaal nieuwe kabels hebben, de recentste Androidboxen sinds een paar maanden en sinds vorige maand ook een de recentste modem. Dat allemaal heeft NIKS geholpen, integendeel, het is nog een pak erger geworden….

Het enige wat ik kan bedenken is dat de kabel die ons huis binnenkomt kapot aan het gaan is, waardoor we helemaal gekloot zijn…

In ieder geval zijn we hier BIJZONDER ONTEVREDEN over de kwaliteit en dergelijke…. Zeer zeer ontevreden !!

Zijn er dan nog geen PX techniekers langs geweest en hebben ze dan geen reden gevonden!

In ieder geval, omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenstt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer