Ik heb een Pickx All Stars Pack (Disney+ inbegrepen).
Bij activering van Disney¨+ wordt op het laatste scherm altijd gevraagd of ik kies voor maand- of jaarbetaling. Die keuze moet ik toch niet maken, want de betaling zit in mijn All Stars Pack.?
Ik heb een Pickx All Stars Pack (Disney+ inbegrepen).
Bij activering van Disney¨+ wordt op het laatste scherm altijd gevraagd of ik kies voor maand- of jaarbetaling. Die keuze moet ik toch niet maken, want de betaling zit in mijn All Stars Pack.?
Is het via deze methode beschreven om te activeren , dat je het geprobeerd hebt: → Disney+ FAQ | Proximus
Als het zo niet lukt dan best omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste Martin,
Ik heb zonet een ticket aangemaakt en hoopt nu dat een PX moderator het opneemt en mij verder helpt.
Vriendelijke groet
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.