Skip to main content

Beste,

Via onze zaak hebben we een businessabbonement met 2 maal een Bizz Mobile pakket. Bij het ene nummer worden deze betalende diensten (4411, De Lijn) wel aanvaard, bij het andere niet. 
Telefonisch gecontacteerd, alle instellingen staan juist. Hierna enkel nog doorverbonden, lijn verbroken en afgewimpeld met ‘we bellen terug’...

Al sinds 2017 lukt het me niet om ticketje van De Lijn aan te schaffen. Als ik sms krijg ik het volgende antwoord: ‘Je abonnement is niet ingesteld om sms-tickets aan te kopen. Voor meer informatie, neem contact op met je serviceprovider.’

Kan er hier iemand verder helpen aub?

 

mvg

Joren George

@Malcontenta  Dag, ik kijk het even na en laat je feedback


@Malcontenta  Dit zou in orde moeten zijn. Laat je nog iets weten? Fijn weekend.


Top, De Lijn is inderdaad gelukt! Waarvoor dank! Kan het zijn dat 4411 nog niet lukt?


@Malcontenta ook dat zou moeten lukken, heb je nog getest?


Yes, ik heb in de mijn4411 app een PRO-account aangemaakt en probeer bij betaling de optie ‘Betalen via GSM factuur’ maar krijg de melding ‘Niet ondersteund’ 


Oké, is mij gelukt door de PRO-account te verwijderen en via de EASY te werken! Bedankt voor jullie hulp! Voor mij is dit afgesloten


@Malcontenta Fijn om te horen, dan sluit ik dit topic af! 😉