Skip to main content

heb hetzelfde probleem na verhuis en omruiling van bbox3 naar bbox4 als anderen. public wifi is

ge-deactiveerd.ik versta dat deze box geen public wifi uitstuurd, maar ik probeer dat te activeren op mijn gsm voor als ik ergens anders ben. prox+ app - myproximus - producten - opties - public wifi : dan krijg je een boodschap : je android versie is te oud - min versie 10 is nodig. op mijn gsm staat er wel android V14 …

helpdesk- - doorverbinden met klantendienst (20min) - niet ons probleem - doorverbinden met technische dienst (20min ) neen dat kunnen we niet oplossen, meld het via de app ….

ticket aangemaakt in app - krijg een sms terug : je probleem is opgelost - en hoe/waar ? het probleem is nog hetzelfde en niet opgelost

 

wat een klucht….

Heb je al geprobeerd de cache van de app te wissen?
Of een herinstallatie overwogen?


Een jaar geleden heeft iemand van Proximus toegegeven dat de bbox4 geen public wiifi uitzendt. En waarschijnlijk nog altijd niet. Wanneer dan wel? Morgen zal iemand  van Proximus het wel weten.


volgens mij niet meer geldt ook voor Telenet die ermee gestopt is! 


Proximus moet Telenet niet altijd imiteren hé.


Heel zeker niet maar als ze het doen dan gaan we ze moeten op één of andere manier van gedacht doen veranderen hé.!

Volgens mij zal het heel veel afhangen van in hoeverre daar nog gebruik van gemaakt werd? 

NB: een -tal maanden geleden heeft een PX moderator op het frans forum het volgend geschreven:

PS: Wat openbare wifi (public wifi) betreft, deze zal helaas nooit beschikbaar zijn op de internet box. 

Op de bbox3 is die nog altijd wel aanwezig


@Cvanloon 
Inderdaad. Een jaar geleden schreef @HadewychT dat PublicWifi niet mogelijk was op de internetbox in dit topic.


Ik heb de vraag in de openingspost echter niet begrepen als het activeren van PublicWifi op de internetbox, maar het kunnen gebruik maken ervan op plaatsen waar het wel actief is (zoals hier). De Bbox3 is immers nog wijdverspreid.
Of is iemand gewoon uitgesloten van PublicWifi wanneer hij thuis een internetbox heeft?


Dit is inderdaad de vraag

“Of is iemand gewoon uitgesloten van PublicWifi wanneer hij thuis een internet box heeft?”

die nog niet klaar en duidelijk beantwoord geweest is en waar ik niet alleen al lang op wacht !!!


Volgens Proximus website zou dat PublicWifi voor iedereen mogelijk moeten zijn, desnoods tegen betaling. Ze leggen zelfs uit hoe te activeren. En dat is wat net wat niet lukt bij @guy_przytula 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/mobiel/mobiel-en-roaming-opties/public-wi-fi.html


inderdaad en bij zovelen die een internet box hebben bv sedert ze op fiber overgeschakeld zijn,  en  daarom dat de vraag blijft open staan:

“Of iemand gewoon uitgesloten van PublicWifi wordt wanneer hij thuis een internet box heeft?” 

 


Gemakshalve even vraag (van @philippe_d) en het anwoord van Proximus (@Michael V) gekopieerd:

 


Uit een topic van 1 jaar geleden
 

 


Maar de vraag was, waarom zegt de app je versie van android is te oud min 10 nodig en ik heb 14. Dat de box geen public wifi uitstuurt dat nemen wy erbij..ze hebben al zoveel gratis diensten afgeschaft zoals ftp site  domain

....


@guy_przytula 
Foutje in de app?

 

Heb je al geprobeerd de cache van de app te wissen?
Of een herinstallatie overwogen?

 

 


Of deze instellingen?

 


Reageer