Skip to main content

Mijn tv is ok , maar de verbinding nièt.

Ik probeer nu al dagen lang om een deftige verbinding te krijgen maar dat lukt niet !

Ik heb géén tv , wel internet en telefoon.

Volgens proximus is mijn tv niet goed ingesteld….hij heeft het vroeger altijd wèl gedaan.

Sedert ik verhuisd ban naar mijn huidig adres , zijn er al altijd problemen geweest met internet ,telefoon , enz….

Ik wil tv … nù !!!!!!

Wàt is er gaande bij proximus ? ik ben het stinkend zat !


Is dit een nieuw probleem of een oud ?

Toen schreef je ook dat je geen tv had. Is er onertussen iets gewijzigd?


@roske.vdd Bedoel je dat je geen Internet verbinding hebt met je smart TV ?

Indien je wel Internet verbinding hebt werkt bv VRT-MAX  of VTM-GO  enz...

Is die aangesloten met een utp netwerkkabel aan je Internet box?

Heb je wel internetverbinding via je smart phone ?

Heb je de internet box al gereset?

Indien het probleem niet op die manier opgelost geraakt kan een PX moderator ook beslissen om een technieker te sturen.


Het is een nieuw probleem , (voor de zoveelste keer) , ik bedoel wàs.

Al een paar jaar problemen met tv , internet , wifi enz…. Ontelbare keren 0800 22800 gebeld…….

Er zijn al talrijke “techniekers” over de deur geweest en ofwel : niets aan de hand , storingen , ik kan u niet helpen , uw tv is niet goed afgesteld , u zit niet op het juiste kanaal , andere pc kopen (heb ik gedaan) , enz…….

Nu is er een technieker langsgekomen op 22 juli en in 20 min. was den boel uitgeklaard > het “bakje” dat voor een goede verbinding moet zorgen was kapot en werkte niet naar behoren !!!!!

Dat is vernieuwd en een nieuwe afstandsbediening en klaar was kees !

Een “nerd” die blijkbaar alles weet over verbindingen en pc’s  , hij had géén tijd nodig om dat vast te stellen en hij heeft àlles nog eens gecontroleerd , knappe bol.

Hoe komt het dan , dat alle techniekers die al over de deur gekomen zijn , dat nièt gezien of uitgetest hebben.

Ik heb nu een goede verbinding ,Tv werkt goed op àlle posten en mijn pc is vlugger dan ooit tevoren.

Ik hoop dat de jarenlange miserie nu voorbij is , want ik ben invalide en heb mijn tv (ontspanning) en pc nòdig  en zònder pc kan niet meer , alles gebeurd online..

Ik heb terug gemoedsrust , ik stond op punt om Proximus de deur te wijzen , ik was het zat.

Jarenlange ellende voor een kleinigheid , ik stel me vragen.

Goede avond en mvgr. Roske.vdd

 


@roske.vdd Fijn om te horen dat onze collega technieker het voor je in orde heeft gebracht.


@Michael V  Het was géén technieker van Proximus , maar wel een onderaannemer met kennis van zaken.

Mvgr.Roske


Reageer