Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo, Sinds een paar weken is de in de Internetlijn regelmatig traag Volgens de analyse van mijn lijn op de Proximus-website: “We hebben je lijn geanalyseerd: vast internet, televisie of vaste telefonie zijn verstoord.”.. Hoewel ik mijn mobiele nummer heb achtergelaten voor meldingen over het oplossen van het probleem, heb ik nog nooit een bericht ontvangen. Vb onderstaande meting vanop een PC die met 1000BaseT is aangesloten. Volgens de informatie op de Proximus-website zou mijn internetverbinding een minimumsnelheid van 45/14 Mbps moeten hebben. Het mogelijk moeten zijn om snelheden van 75/27 Mbps te bereiken, echter, tot op heden heb ik deze snelheden nooit gehaald.Ik wil graag weten wat de specifieke problemen zijn die dit veroorzaken en wanneer een definitieve oplossing kan verwacht worden. Ondertussen ontvang ik nog steeds facturen voor een 100 Mbps service tegen het volledige tarief... Mvg, D.
Een kabel is igeraakt door graafwerken in onze straat. Zowel de aannemer als ikzelf hebben dat gemeld op 080022800. In welke tijdspanne mogen we rekenen op een herstelling?Zie prive gegevensMvg.
Op 12/4 heb ik contact gehad om fiber te installeren in ons nieuwe appartement dat we op 28/5 gaan betrekken. Er was toen ook afgesproken dat de installatie op 29/5 kon doorgaan, maar dat we hiervan nog een bevestiging gingen krijgen. Maar enigste mail die ik gehad heb is het contractvoorstel.in myproximus staat de bestelling netjes met status : we zijn je bestelling aan het verwerken.Tot op heden dus geen afspraak bevestiging.Al verschillende malen (telefonisch en chat) gevraagd naar een status en telkens een ander verhaal en telkens van het kluitje naar het riet gestuurd. Laatste chat was dat er vandaag 18/5 iemand ging bellen voor de afspraak vast te leggen. Op dit moment van schrijven 21u20, niemand van Proximus gehoord… en dus geen datum van installatie.Ik dacht dat Telenet erg was qua administratie en klanten tevredenheid. Maar Proximus is precies nog erger… Want echt een prima verwelkoming van een nieuwe klant kan je dit niet noemen.Maar de ham vraag is nu: hoe geraak ik aan een
sinds korte tijd merken we dat er dikwijls een verschuiving is tussen het beeld en het geluid.het geluid is meestal achter op het beelddit op verschillende zenders. geen probleem met opnamen en afspelen van dezebox en alles al herstart maar gebeurd nog maar niet elke dagenig idee wat de oorzaak kan zijn ?groeten Guy
Ik ben al jaren Proximus klant. Ik heb/had internet + TV. 25 Augustus: Ik vraag verhuis aan van een oud adres met fiber, naar een nieuw adres met koper. Ingepland voor 21 september.21 September : Technieker komt niet opdagenVeel aan de telefoon met support, ze zullen een 4g modem sturen om tijdelijk internet te geven.28 September : De 4g modem wordt geleverdGeen nieuwe datum bekend, ik ga langs de winkel, ze maken een ticket aan en de week daarna zou technieker langskomen5 October: Technieker komt langs, installeert internet. 4G router moest ik bijhouden en met proximus afhandelen.tussendoor: Ik bel Proximus helpdesk, vraag wat ik met de 4G router moet doen, wordt gezegd dat niemand daar naar zal vragen en dat ik hem weg mag gooien.. 👀 Ik houd de 4g router bij17 October : Ik ontvang nog steeds factuur voor oude adres, dus ik ga weer langs de winkel. Ze maken opnieuw ticket aan om dossier te kunnen afsluiten, mijn verhuis ‘zit vast in het systeem’.In de winkel zeggen ze dat ik instruct
Vandaag 21/5 komt er een belangrijke mail van de notaris toe in mijn mailbox met als datum 16/5. De mail heb ik nu pas ontvangen maar de datum is dus wel degelijk van 16/5. Wat is dat toch met die mailbox van Proximus?????
HalloZou het mogelijk zijn om op een van onze simkaarten een Publiek IP-adres te verkrijgen? Ik heb dit nodig om met een 4g-modem aan de aangesloten camera’s te kunnen via het internet.Heb mij laten vertellen dat dit via een medewerker hier op de forums moet gebeuren. Ik heb al een nieuwe simkaart opgestuurd gekregen die in mijn abonnement zit, zou enkel nog een publiek AP-adres moeten bekomen.Alvast dank voor een reactie. (indien nodig geef ik nog het SN van de SIM door). mvg S
Ik wil mijn limiet verhogen, maar lukt niet zoals beschreven. Kan iemand helpen? Mvg
Ik heb een iPhone 15 besteld 19 mei zondag. Wanneer komt die aan? Het pakket staat dat het nog niet verstuurd is
Nieuwe Bbox4 houdt geen rekening met ingestelde vaste IP adressen.Welke instelling is er nodig?Proximus beloofde om contact met technicus doch na een week nog steeds geen contact!Herwig
zoals elk jaar in de periode februari/maart langsgeweest in het Proximus punt te N.om de trouwe klantenkorting van € 5 op mijn pack opnieuw voor 1 jaar te activeren. ,een beetje raar dat de klant dat telkens weer opnieuw zelf moet doen na + - 40 jaar “trouwe” klant ze zijn.. ,maar bon;…reactie van de loketbediende : helaas meneer;.. u moet zelf telefonisch contact opnemen met de klantendienst om dit aan te vragen.. wij kunnen u niet (meer)helpen.. ok, terug naar huis dan maar na 12 km voor niks te hebben afgelegd en een uur te staan wachten in de shop. telefoon genomen.. toets nr…. blabla bla, enz… enz…. enz….. na 30 minuten toch iemand aan de lijn die me wist te vertellen dat dit onmiddellijk in orde zou gebracht worden… oef, opgelost denk men dan..,maar helaas… de nieuwe factuur (april) blijft halsstarrig bij de nieuwe prijs zonder korting..dan maar weer telefonisch contact opgenomen met hetzelfde ritueel zoals eerder beschreven.. klopt meneer… u heeft gelijk en we gaan dit onmidde
Bij de lancering van de nieuwe proximus app was er een wedstrijd gaande in het 'ontdek en win' gedeelte (waarbij er dus proximusproducten op elkaar gestapeld moesten worden.Ik heb deze game goed gespeeld en had een hoge highscore waardoor ik normaal zeker een prijs zou moeten hebben. Die wedstrijd werd 12 mei afgesloten, maar ik heb nog geen enkele mail over de prijs zien langs komen. Klopt dit?
Sedert de laatste update van TV proximus begin april kreeg ik de melding dat de nummering in de zenderslijst kon veranderd zijn. Dit is gelukkig niet van toepassing op mijn TV, doch ik stel vast dat de zender RingTv die ik voordien kon bekijken naast Rob Tv niet meer in de zenderlijst staat ( vroeger 180 nu CNN)
Altijd zeer tevreden geweest van ontvangst in Rotselaar (regio Station) Sinds een aantal maand amper nog 4G, dochter vaak zelfs op edge. Wat is er aan de hand?
De titel klinkt misschien raar, maar een beetje uitleg.Op de camping is er wifi via een aantal “antennes” die op bepaalde plaatsen staan. Echter is hun signaal niet altijd sterk genoeg om dit binnen te krijgen in onze chalet/stacaravan. Blijkbaar zou ik een (eventueel demonteerbaar) “buiten antennetje” kunnen plaatsen om dan binnen ook een ontvangertje/zender te plaatsen zodat ik in de ganse chalet signaal heb.Kort uitgelegd : het buitensignaal is niet sterk genoeg naar binnen.Maar ik zie door het bos de bomen niet meer.Iemand een serieuze tip?
Ik heb thuis een proximus bbox 3v+ modem.Via het ip adress : http://192.168.1.1 op de parent control pagina stel ik verschillende website filters in.Ik wil graag de website www.youtube.com blokkeren (voor mezelf). En dus voeg “www.youtube.com” aan de lijst in de: parent control -tab.Raar genoeg stoppen dan heel veel andere services van google met werken. Waaronder: “drive.google.com” en “translate.google.com”. Maar bijvoorbeeld maps.google.com of de “google.com” werken dan wel. Ook vreemd is dat de blokkering van youtube niet altijd werkt terwijl terwijl de blokkering wel aanstaat (70% blokeer het wel 30% raakt het er toch door).Met andere websites op mijn filter lijst heb ik geen enkel probleem. Daar werkt de blokkering perfect. Maar niet bij www.youtube.com. Online zoeken geeft me niet veel resultaten terug. Deze forum suggereert dat andere google services gebruik maken van youtube.com van authenticatie en dus naast een blokking er ook een white-list moet gemaakt worden. Maar dat is
hoelang zou het duren om sports te activeren is nu in behandeling
Beeld hapert sinds in nieuwe wifi 6 box heb geïnstalleerd?
Hoi, wanneer ik de modem met wifi 6 wil aanvragen krijg ik volgende foutmelding (zie foto onderaan).Zou een moderator deze bestelling alsnog kunnen laten doorgaan? Alvast bedankt :)
Ik wil wat gegevens wijzigen in mijn profiel bij Proximus Mail, maar dat wil niet lukken.Telkens als ik de wijzigingen aangepast heeft en op opslaan tik dan krijg ik de meldingEr is een onverwachte fout opgetreden En worden de wijzigingen dus niet aangepast.Wat kan het probleem zijn,?
Ik verblijf momenteel in Frankrijk en kijk Proximus tv via de Chromecast.Op woensdag 15 mei werd ik verplicht om de nieuwe Proximus Pickx te installeren. Tot mijn verbazing kreeg ik het Chromecast -icoontje niet meer op het scherm van mijn smartphone. De helpdesk medewerker liet mij weten dat het kwestie van een paar uur was, ze waren met het probleem bezig en het zou snel opgelost zijn . Waarschijnlijk ging ik via email bericht krijgen als het euvel verholpen was. Het volstond om de app opnieuw te downloaden en klaar was kees. Op donderdag heb ik opnieuw gebeld en kreeg ik een andere medewerker, uit Spanje, aan de lijn : Proximus was zich bewust van het probleem, problemen komen pas aan het licht na de opstart, het probleem duurde al twee maanden, enz enz enz We zijn ondertussen vier dagen verder en ik kan nog steeds geen TV kijken via Chromecast. Eigenaardig genoeg, of juist niet, lukt het mij wel via VTM Go, VRT Max, YouTube, Facebook,.…Maar hiervoor betaal ik natuurlijk geen Proxim
Onlangs de nieuwe v7 Decoder ontvangen, wat een slechte beeldkwaliteit… alles reeds geprobeerd om wat verbetering te krijgen. Echt een schande! Zijn er mensen die hier nog problemen mee hebben? Beeldkwaliteit van Netflix via de v7 is wel prima, van de gewone tv zenders is deze om van te janken…. Tv toestel is een Philips OLED. Is dit ding dan niet getest geweest?
Ik heb vanmorgen officieel klacht ingediend bij de ombudsman over het volgende: Beste mijnheer, mevrouwOp 30 april ben ik in de winkel van Proximus te Hasselt geweest om mijn afstandsbediening, die niet meer kon pairen, te vervangen en mijn toegang tot Myproximus opnieuw in te stellen. Dat bleek een veel voorkomend probleem te zijn, werd mij gezegd.Tijdens het wachten zie ik dat de tv box, android tv, inbegrepen is in mijn abonnement, Flex S.Ik vraag aan die persoon die mij hielp of dat zo is. Inderdaad, die kan vervangen worden, wordt met de post opgestuurd en na installatie moet ik mijn oude tv-box terug binnenbrengen. Er wordt mij echter een bedrag van 49 € via mijn maandelijkse factuur aangerekend. Tot daar aan toe. Ik breng op 14/5/2024 mijn oude tv-box terug binnen in de winkel, krijg hiervan ook een bewijs. Deze morgen krijg ik een bericht dat ik 149€ zal moeten betalen indien ik mijn tv box voor 24/5 niet terug heb gebracht. Hij is ondertussen al in de winkel.Ik ben gisteren no
Beste, deze klacht heb ik vanmorgen via de ombudsdienst ingediend:Beste mijnheer, mevrouw Op 30 april ben ik in de winkel van Proximus te Hasselt geweest om mijn afstandsbediening, die niet meer kon pairen, te vervangen en mijn toegang tot Myproximus opnieuw in te stellen. Dat bleek een veel voorkomend probleem te zijn, werd mij gezegd. Tijdens het wachten zie ik dat de tv box, android tv, inbegrepen is in mijn abonnement, Flex S.Ik vraag aan die persoon die mij hielp of dat zo is. Inderdaad, die kan vervangen worden, wordt met de post opgestuurd en na installatie moet ik mijn oude tv-box terug binnenbrengen. Er wordt mij echter een bedrag van 49 € via mijn maandelijkse factuur aangerekend. Tot daar aan toe. Ik breng op 14/5/2024 mijn oude tv-box terug binnen in de winkel, krijg hiervan ook een bewijs. Deze morgen krijg ik een bericht dat ik 149€ zal moeten betalen indien ik mijn tv box voor 24/5 niet terug heb gebracht. Hij is ondertussen al in de winkel.Ik ben gisteren nog niet teru
Vraagje;Kan ik in alle landen van de EU mijn data, die ik beschikbaar heb op mijn mobile abonnement, kosteloos gebruiken?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.