Skip to main content

Ik had vandaag een gesprek na het lange wachten zoals gewoonlijk. De dame aan de telefoon kon mijn probleem, een verhoging van data niet oplossen en wou (en stopte) gewoon het gesprek. Terwijl ik vroeg dat iemand die dat wel kon me dan even zou willen terugbellen. Meneer proximus belt niet terug dat moet U zelf doen was het antwoord.  Verschrikkelijk, weer een half uur over en weer om dan aan het lijntje te worden gehouden. Gewoon een hoger abbo, das al wat ik vroeg en dat kon ze niet regelen of iemand laten regelen ? Klantnummer. 31xxxx70. 

@Geronimogt

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als zede draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: best geen privé gegevens zoals klantnr. , gsm nummer enz  op een openbaar forum posten om misbruik te voorkomen.
Zulke gegevens kan je in je forumprofiel plaatsen, zie mijn uitleg hier juist boven NB:.

@Geronimogt  Kun je onder je profiel in ticket het nummer laten weten en hoe je het wil verhogen?

Reageer