Skip to main content

Onlangs kocht ik een Samsung Galaxy watch Ultra (LTE). Wanneer ik hierop mijn mobile abonnement wil instellen krijg ik de melding ‘Proximus biedt geen mobiele abonnement voor horloge aan’.

Hoezo? Smartwatches met LTE bestaan intussen zo’n 5 jaar en Proximus als de oudste en grootste speler op de Belgische markt biedt hiervoor geen abonnement (of uitbreiding op het telefoon abonnement) aan? Bij de concurrentie is dit blijkbaar wél beschikbaar. Ik ga er dus van uit dat dit ook bij Proximus snel zal uiterold worden zodat ik (en met mij vele anderen en steeds meer) mijn Samsung watch ten volle kan gebruiken.

Kan er iemand een idee geven wanneer dit op de planning staat? Het kan toch niet dat een telecombedrijf dat enigzins de technologische evoluties volgt hier nog niet mee bezig is?

Ter info:

het laatste antwoord 4/7/24 van PX was, dat het nog niet voor 2025 zou zijn!

En 2024 is nog maar net voorbij de helft. Onvoorstelbaar dat een zichzelf respecterend tech bedrijf zo achterloopt. De RTT’ers zijn intussen toch allemaal met pensioen?

Ha, gevonden.

https://tweakers.net/nieuws/225142/proximus-weet-nog-niet-wanneer-e-sim-op-smartwatches-ondersteund-wordt.html

Het netwerk kan het niet aan en vereist zware investeringen; Maw, het komt er niet want er zullen altijd wel andere prioriteiten zijn.

Shame, shame, shame

Reageer