Skip to main content

Ik ben bij Base aangesloten. 

Maandelijks factuur van 15 euro.

Deze maand 30 euro. Vond dit al raar… zogezegd voor 10 extra sms’sen. 

Ik chat met de basehulplijn…. “dat zijn sms’sen van Comizzo. Wij kunnen niks doen’.

Ik heb geen sms’sen ontvangen en wil geen sms’sen van Comizzo. Ik wil hier ook niet voor betalen.

Hopelijk kan iemand me helpen!!

Hilde Vonck

Proximus kan je hier niet mee helpen.
Betalende sms-diensten kan je in principe stopzetten door het sturen van een STOP-sms. Stuur gewoon het woord "STOP" in een bericht naar het nummer of de shortcode van de sms-dienst.
Lukt dit niet moet je de dienst zien te contacteren en bij hen klacht indienen.
En voor het overige is Base je aanspreekpunt.

@Hildekevonck 

je kunt COMIZZO contacteren via mail = help@cmtelecom.be 

en  via  = +32 (0)2 255 50 55

Ik heb hetzelfde probleem.

Net met proximus gebeld en het zit al op 23€ waar ik niet om gevraagd heb.

Hoe los ik dit op?

Help

Heb je hen al een sms met ‘STOP’  gestuurd of heb je ze al gecontacteerd om klacht in te dienen, ze zijn verplicht om te antwoorden als ze dit niet doen kan PX dan op hun beurt natrekken of de regels gevolgd werden en indien niet om het bedrag terug te storten.

@Proximus_moderatoren Sabrina heeft ook twee andere berichten in dit verband gepost gisteren.

TBI: zie ook deze info = Etri - Mobile Services

Ongevraagd betalende sms | PF

@GeertC je geeft in dit bericht een link 

(interne info verwijderd)

@Martin 

normaal is nu de correcte link geplaatst.

Geert

@Martin .

Het zijn 3 nummers ondertussen 9636/9336/9373.

Ik krijg direct melding er zijn kosten aan verbonden. 

Op mijn factuur staat zelfs dat ik hun berichten heb gestuurd en ik gebruik niet eens sms.

En op de mail wordt ook niet gereageerd maar ik ben wel ondertussen al €50 kwijt.

@Sabrinaenpeter  Ik heb hiervoor een klacht aangemaakt 55033530 . Ze laten u alvast iets weten voor een eventuele terugbetaling.

Hallo,

Ondertussen alles geregeld met Proximus. Nummers zijn op alle manieren nu geblokkeerd en ik heb van het verbruik een creditnota ontvangen.

Groetjes

Sabrina

Reageer