Skip to main content

Ik heb op 20 februari 2023 een iPhone 14 pro max online gekocht.

Kan ik  een diplucaat van het factuur krijgen?

Ik kan deze nergens terugvinden en ik kan ook niemand aan de lijn krijgen.

Bedankt.

@TijaniN 

Omdat de PX moderatoren u morgen zouden kunnen verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden ivm je vraag indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


In orde! 


Zou het mogelijk zijn om mijn vraag hierboven te beantwoorden aub.

 

 


@TijaniN  Je dossier is nog niet in behandeling 55029565 . Nog even geduld hiervoor


Reageer