Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?
Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.
Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.
Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?
Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.
Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?
mvg
Dank bij voorbaat
Bladzijde 1 / 3
@fd396156 Ik heb dossier 51512078 aan mij toegekend waarbij ik vanaf 2/11/22 de korting opnieuw zal kunnen activeren voor 12maanden.Groetjes,Joel
Dankjewel.
@fd396156 Verlenging van 12 maanden ingeleid via order R000000110000NU8CI.Groetjes,Joel
Hallo
Net mijn nieuwe factuur binnen gekregen maar mijn getrouwheidskorting is verdwenen.
Toen ik naar Fiber overstapt ben werd mijn Affinity korting en andere kortingen weggenomen,
Nu wordt dit weggehaald.
Worden de trouwe klanten weggestuurd naar de concurrentie?
Als dit het geval is zou ik het graag weten.
Graag positieve reactie op mijn vraag
Mvg,
Patrick Heylen
Ter info, het is gewoon PX hun methode van korting geven die veranderd is, wordt de korting voor een periode van een jaar toegekend en bv laat hun systeem blijkbaar ook niet meer toe dat bv affinity gecombineerd kan worden met trouwe klant korting. Enfin, gewoon afwachten dus tot een moderator van het forumteam je morgen hiermee verder helpt.
Ter info, het is gewoon PX hun methode van korting geven die veranderd is, wordt de korting voor een periode van een jaar toegekend en bv laat hun systeem blijkbaar ook niet meer toe dat bv affinity gecombineerd kan worden met trouwe klant korting. Enfin, gewoon afwachten dus tot een moderator van het forumteam je morgen hiermee verder helpt.
Inderdaad, maar ik verwacht als “trouwe” klant sinds jaren dat dit automatisch toegekend wordt. Ik hou niet van bedelen. Ik wacht op hun reactie.
Je bent zeker niet alleen met deze mening je deelt de mening van velen die dit hier ook al aangekaart hebben, maar inderdaad we horen het maandag wel.
@11787004 De kortingen van trouw beloond kunnen maar per jaar in het systeem ingeleid worden.Ik heb dit terug in orde gemaakt via order R000000110000O9343.Groetjes,Joel
Hartelijk dank!
Kunnen jullie ook eens kijken naar mijn account korting is ook verdwenen sedert laatste factuur, alvast bedankt.
Dag @schaap69 ik doe het nodige om opnieuw korting toe te voegen vanaf 01/01/2023. Groetjes, Heidi
Hallo
Dit jaar opnieuw mijn getrouwheidspremie verloren. Mag ik jullie vriendelijk vragen om dit opnieuw voor 12 maanden te activeren zoals jullie dit vorig jaar hebben gedaan?
Alvast bedankt
Vriendelijke groet
Patrick Heylen
De proximusmedewerkers zijn pas maandag terug op het forum.
Terwijl jullie bezig zijn, ook hier is de korting terug verdwenen :)
Dag @schaap69 ik doe het nodige om opnieuw korting toe te voegen vanaf 01/01/2023. Groetjes, Heidi
Terwijl jullie bezig zijn, ook hier is de korting terug verdwenen :)
Is het dan niet in orde gekomen zoals HeidiE aangegeven heeft, indien niet zal het maandag wel verder nagetrokken worden.
@11787004
bevestiging toekennen korting volgt.
zie ook privébericht.
mvg,
Tina
@schaap69
aanvraag werd opnieuw ingediend.
Bevestiging per mail volgt.
groeten
Tina
@11787004
bevestiging toekennen korting volgt.
zie ook privébericht.
mvg,
Tina
Beste Tina
Ik had een verlenging van mijn korting gevraagd en niet een vermindering. Waarom werd dit herleid? En bovendien voor 6 maanden en niet 12 maanden als voordien?
Vorig jaar werd dit keurig zonder smeken in orde gebracht. Hoop dat je dit ook correct kan afhandelen.
Alvast bedankt
Patrick Heylen
Bovendien gun je het anderen blijkbaar wel (12 maanden).
Straf
@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.
@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.
En mijn getrouwheidskort verhogen naar het vorige ook hoop ik?
Bedankt voor je bevestiging
@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.
En mijn getrouwheidskorting verhogen naar het vorige ook hoop ik?
Bedankt voor je bevestiging
Geen reactie?
@11787004@tina.b zal volgende week deze chat overnemen en u de nodige info bezorgen.Zij is bezig met uw dossier.Groetjes,Joel
@tina.b wanneer mag ik een antwoord verwachten?
Ter info: Het is voor het moment @HeidiE die actief is op het forum vandaag, gewoon afwachten tot ze je bericht oppikt.
@tina.b wanneer mag ik een antwoord verwachten?
@11787004@tina.b zal volgende week deze chat overnemen en u de nodige info bezorgen.Zij is bezig met uw dossier.Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.