@Ingrid Broeckmans
De TV box zit normaal in het flax pack inbegrepen alleen als je een bijkomende decoder aangesloten zou hebben wordt er huurprijs bijgrekend.
Op de PX site staat het volgende onder voorwaarden:
De huurprijs van je eerste TV Box is inbegrepen in je Flex pack. Voor een 2de TV Box betaal je een huurprijs van € 8 /maand extra. Vanaf een 3de TV Box is dit € 6 / maand / TV Box.
In Flex Premium pack zijn 2 TV Boxen gratis.
Als je geen TV Box hebt, blijft de prijs van je Flex pack dezelfde.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of hiermee iets wilt verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag @Ingrid Broeckmans ik maak opnieuw een correctie én zet ook de fout recht in je klantgegevens. Excuses voor het ongemak!
Vandaag krijg ik een brief in de bus om mijn internet box (???) voor 5 september terug te sturen anders wordt er een bedrag van 99 euro aangerekend. Ik ga dus naar het PX-filiaal om meer uitleg. Ik neem de S/N nummers van de TV box en de Internet box mee. Ze vertellen mij dat mijn Flex Fiber pack volgens hen in orde is. Ik heb dus 1 TV box en 1 Internet box die in het Flex Fiber pack zijn inbegrepen. Ik ga dus de ontvangen brief voor het terugsturen van de internet box negeren in de hoop dat de volgende facturatie in orde zal zijn.
@Ingrid Broeckmans Dit is in orde. je hoeft niets te doen.