Is Proximus echt zo klantvriendelijk voor bestaande klanten? Hallo iedereen, Ik wil graag mijn ervaring delen met Proximus, want ik ben er de laatste tijd niet echt over te spreken. Ik ben al jaren klant bij Proximus (sinds mijn eerste gsm), en al die tijd betaal ik 15 euro per maand voor mijn gsm-abonnement, dat al jaren 3 GB en 120 gratis belminuten omvat. Omdat mijn partner me erop wees dat mijn abonnement behoorlijk verouderd was, besloten we maandag de Proximuswinkel in Kortrijk te bezoeken, om het een en ander na te vragen. Tot mijn verbazing bevestigde de medewerker dat mijn gsm-abonnement inderdaad “extreem verouderd” was, en dat ik zelf als klant de stap moest zetten om mijn abonnement te vernieuwen. Dit was voor ons echt een eye-opener. Sinds wanneer moet een klant zelf op zoek gaan naar een upgrade voor iets wat bij een bedrijf als Proximus toch automatisch zou moeten gebeuren? Nieuwe klanten krijgen met mooie acties allerlei voordelen (zoals te zien op hun website), maar voor bestaande klanten lijkt het alsof ze gewoon vergeten worde