Skip to main content
Vraag

korting generation internet

• September 27, 2026
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Hallo, Mijn Internet Generation-korting is onterecht weggevallen sinds 02072026. Ik probeerde het online formulier in te vullen, maar dit weigert mijn oud klantnummer van 6 cijfers.. Telefonisch verwees men mij naar niet werkend emailadres .

Gelieve dit met terugwerkende kracht recht te zetten. 

Vriendelijke groeten Jos

3 reacties

Mutlie
  • September 27, 2026

Met je pseudoniem (JosGerda) zullen de Proximusmedewerkers weinig kunnen aanvangen, hoor.
Ze  hebben je klantgegevens echt nodig.
Zijn al je klantgegevens in je→ ForumProfiel aangevuld?.
Zo hoeven zij die niet meer op te vragen (met heel wat tijdverlies, ze zijn niet 24/7 aanwezig op dit forum) en kunnen zij direct beginnen  onderzoeken welke korting(en) mogelijk zijn.
Je kan in het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden als je dat nodig acht.
Die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers omwille van privacyredenen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat is voldaan.
En weet dat Proximus medewerkers  niet aanwezig zijn in het weekend.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2026

Met je pseudoniem (JosGerda) zullen de Proximusmedewerkers weinig kunnen aanvangen, hoor.
Ze  hebben je klantgegevens echt nodig.
Zijn al je klantgegevens in je→ ForumProfiel aangevuld?.
Zo hoeven zij die niet meer op te vragen (met heel wat tijdverlies, ze zijn niet 24/7 aanwezig op dit forum) en kunnen zij direct beginnen  onderzoeken welke korting(en) mogelijk zijn.
Je kan in het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden als je dat nodig acht.
Die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers omwille van privacyredenen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat is voldaan.
En weet dat Proximus medewerkers  niet aanwezig zijn in het weekend.

Bedankt voor reactie maar mijn klantennummer, gsm nr en emailadres staan  vermeld in mijn profiel.  Dus denk dat het niet nodig is om hier nogmaals te vermelden.

Mutlie
  • September 27, 2026

Ik vroeg net of uw profiel  is aangevuld, niet om uw bericht/vraag aan te vullen.
Nogmaals: de gegevens in uw klantenprofiel zijn enkel zichtbaar voor Proximusmedewerkers.
Deze gegevens ontbreken al te dikwijls en moeten dan telkens opgevraagd worden.
Omdat uw bericht niets daarover vermeldde (en ik uw gegevens ook  niet kan raadplegen) maakte ik- de opmerking. Ik ben niet meer dan een gewone gebruikers zoals u, die enkel berichten kan lezen, zoals u ook.