Skip to main content
Vraag

koppeling Netflix en proximus factuur werkt niet

• October 3, 2026
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Ik heb mijn Netflix-abonnement ongeveer twee maanden geleden ingesteld om via Proximus gefactureerd te worden.

Netflix geeft sindsdien aan dat alles betaald is en Netflix staat ook als optie in MyProximus. Ik heb hierover ook bevestiging van Proximus ontvangen.

Maar er staat geen enkel bedrag voor Netflix op mijn Proximusfactuur. Ik heb inmiddels één volledige factuur ontvangen zonder Netflix en de tweede factuur wordt momenteel opgesteld.

Ik kan het Netflix-abonnement dus ook niet via Proximus betalen, omdat er geen bedrag wordt aangerekend, terwijl Netflix de betalingen wel als voldaan registreert.

Kunnen jullie nakijken waar dit probleem zit en waarom er geen Netflix-bedrag op mijn Proximusfactuur verschijnt? 
Heeft iemand dit al voorgehad?

bedankt op voorhand 

Nila

2 reacties

Martin
  • October 3, 2026

​@Nila 

Vervolledig je ➡️ ForumProfiel met je naam, telefoon- en klantnummer zodoende de PX moderatoren je makkelijker terugvinden als ze maandag hier terug langskomen. Anders gaat hierdoor veel tijd verloren. In het veld "Ticket" kun je nog relevante/specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
        → Meld het a.u.b. hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2026

Bedankt Martin. Heb ik gedaan.