Beste Proximus Team,
Afgelopen dinsdag 29 september is bij ons de installatie voor internet en tv opgeleverd door de technieker (Klantnummer: 40911633). We hebben helaas welgeteld twee uur een goede verbinding gehad, waarna rond de middag werkelijk alles is weggevallen. Sindsdien zitten wij volledig zonder diensten.
Wat hierna volgde bij de klantendienst, is ronduit onacceptabel. Telefonisch kregen we te horen dat alles 'praktisch in orde is, maar theoretisch niet' omdat de technieker de bestelbon nog moest bevestigen. De operator beweerde dat er tot twee keer toe naar de technieker was gebeld om dit te regelen. Toen wij gisteren echter zélf de technieker aan de lijn hadden, gaf deze aan dat hij helemaal niet was gebeld door zijn collega's. Er wordt hier dus simpelweg gelogen tegen de klant.
In plaats van een directe oplossing kregen we eerst te horen dat we 'binnen de 3 werkdagen' geduld moesten hebben, om vervolgens de melding te krijgen dat er pas volgende dinsdag (6 oktober) een technieker kan komen. Daarnaast zijn we aan de telefoon bijzonder onvriendelijk behandeld toen we om verduidelijking vroegen.
Ik heb zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Wij zitten nu een week lang zonder het internet en de tv waar we voor betalen, puur door een administratieve of technische fout aan jullie zijde direct na de oplevering.
Aangezien we tot dinsdag moeten wachten, eis ik dat er nu een tijdelijke oplossing wordt voorzien (zoals gratis mobiele data op onze om te kunnen hotspotten). Mijn klantnummer staat bij dezen vermeld. Ik verwacht dat een moderator dit dossier dringend escaleert en de gemaakte fouten rechtzet.
Met vriendelijke groet,
Robbe Moortgat & Anouk Immens