Hiebij mijn Proximus horror verhaal!
De afgelopen weken , mijn excuses, waren een echte ramp, een ware nachtmerrie, en het blijkt maar niet te stoppen! Wij hadden 4 diensten van jullie Proximmus: Fibra Maxi -- WiFi booster -- TV Box, en tenslotte één vaste lijn. Daar wij de vaste lijn, alsook de TV Box nog NOOIT gebruikt hadden, belde ik op maandag 08/01/2024 naar de klantendienst, met als verzoek de TV Box en vaste lijn op te zeggen. Ik had heel duidelijk tegen deze dame gezegd dat wij Internet Maxi Fiber en de WiFi booster wilden behouden daar wij niet ontevreden waren van deze diensten.De dame had mij heel goed begrepen daar ik de nieuwe prijs voor Maxi Fiber en de WiFi booster vroeg en zij bevestigde mijn de nieuwe correcte prijs.Na ± een half uurtje hadden wij ineens GEEN INTERNET meer, de dame had gewoonweg alle diensten opgezegd!!! Zij had alles opgezegd en jullie hadden alles afgesloten, zij had wel een nieuw contract aangemaakt voor Maxi Fibre, dit kon ik mobiel zien op MyProximus. Vanaf dat moment is het alleen