Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Er is door proximus een IT ticket aangemaakt.Wat betekent dit en kan ik dit opvolgen?Krijg ik hier automatisch voortgang info over?
Teneinde te kunnen inloggen op MyProximus is het nu verplicht om een gsm nr door te geven. Daarna wordt een code naar gsm gestuurd, en via die code kan je inloggen. Ik bezit geen smartphone, noch gsm-abonnement bij Proximus. Enkel een simpele gsm om zeer sporadisch (noodgeval) bereikbaar te zijn voor een familielid; op te laden belkrediet (per jaar €5). Ik geef dit gsm nr aldus nooit aan derden. Maar nu werd ik verplicht! Sindsdien ben ik al meerdere keren opgebeld door het nr 3228809926; persoon spreekt enkel Frans en Engels. Naar eigen zeggen heeft ze het gsm nr van Proximus gekregen, en biedt een promo aan voor een zeer voordelige iPhone (voor €9 enz). Naar de details heb ik niet geluisterd en het interesseerde me ook niet. Doch ik vind het onaanvaardbaar dat Proximus hiermee de wet op de privacy schendt. Een privé-nr dat haast niemand kent, en dat ik in opdracht van Prox verplicht aan hen moest meedelen (om te kunnen inloggen op die app), wordt enkele dagen later al ’misbruikt’ om
Ik zou graag willen weten of de nieuwe FRITZ!Box 5690 Pro zal werken met Proximus. Eventueel eerst achter de Proximus-router (als IP-client of gecascadeerde router), tot de nieuwe FRITZ!Box gecertificeerd wordt door Proximus.Iemand dit kan bevestigen, voor het geval ik binnenkort de nieuwe FRITZ!Box op de kop kan tikken?Ik heb vooral dit toestel op het oog, vanwege de ondersteuning van zowel DSL als Fiber en Wifi 7.We maken geen gebruik van een TV decoder, noch van DECT of VoIP.Alvast bedankt.
Ik gebruik al vele jaren een skynet emailadres dat nog steeds op het abonnement van mijn ouders staat. Is er een mogelijkheid om dit over te zetten naar mijn abonnement?
Hallo, ik wil graag een SIP (voip) -telefoon gebruiken om verbinding te maken met mijn telefoonlijn (016-xx.xx.xx). Ik heb wel de SIP-login HGW_016xxxxxx@ims.belgacom.be, maar ik mis het wachtwoord en een mogelijke toegang tot "ims.belgacom.be" vanaf het internet zonder via de Vlan 20 van ADSL Proximus te gaan.Kunt u mij helpen deze inloggegevens te verkrijgen?
BV Lagrise klantnummer Proximus 474xxxxxxxx betreft telefoonnummer 02 343 58 xx Geachte, omdat ik geen gebruik meer maak van mijn vaste telefoonlijn en televisie-abonnement besloot ik op 31 juli 2024 deze diensten op te zeggen. Ik probeerde dit te doen via de telefoon, maar omdat het te lang duurde voor ik iemand aan de lijn kreeg, ging ik naar de website. De manier om dit te doen bleek op zijn zachts gezegd niet eenvoudig en bepaald klantonvriendelijk; daarom besloot ik te chatten. Na lange tijd kreeg ik contact met een medewerker, aan wie ik mijn vraag duidelijk formuleerde. Hij vroeg me of ik dit onmiddellijk uitgevoerd wou zien, wat ik bevestigde. Tot mijn ontzetting gebeurde dat niet alleen, maar werd ook mijn internet-toegang afgesneden, WAT IK VOOR ALLE DUIDELIJKHEID NOOIT GEVRAAGD HEB. Volgens een laatste bericht van uw medewerker dat ik kon lezen had hij dit gedaan omdat mijn diensten in een ‘pakket’ zaten. Als mijn vraag voor hem niet duidelijk was, dan had hij mij daaro
Beste Ik heb onlangs in een artikel van Tweakers (link) gelezen dat Proximus “in de loop van 2023” eindelijk werk zal gaan maken van e-sim op 'secundaire toestellen zoals smartwatches'.Ik vroeg mij af of iemand hier de exacte data voor heeft, aangezien het zeer vervelend is om met een smartphone te gaan lopen of fietsen? Het zou veel handiger als ik eindelijk mijn eSIM naar mijn horloge zou kunnen kopiëren zonder steeds een foutmelding te krijgen “Neem contact op met je provider”.Tot slot vroeg ik mij ook af of dit extra kosten zou brengen aan de huidige prijzen? Mvg
Mijn getrouwheidskorting vervalt, kunnen jullie ervoor zorgen dat deze opnieuw geactiveerd is voor het komende jaar?Alvast bedankt!
Installatie van fiber gebeurde op 17/6.De oprit werd opgebroken voor leggen van de fiber. Er werd verzekerd dat binnen de 10 dagen een ander ploeg zou langs komen om de de klinkers van de oprit terug te leggen.2 maanden later nog altijd niemand gezien. Proberen klacht in te dien via klantendienst, maar contacteren is onmogelijk.Via telefoon krijg je een voicebot, die na een maar minuten het gesprek onderbreekt.Via email wordt een vast telefoon nummer gevraagd, maar er is geen vaste lijn, en dit nummer is nergens te vinden.Dan toch een email formulier ingevuld maar totaal geen reactie gekregen.Hopelijk werkt het via deze weg.vgr
Na twee vruchteloze tickets vandaag nog maar eens aan de slag gegaan.Bijkomende informatie met link vragen via SMS, maar eenmaal op de MyProximus site zie ik niets wat de extra info vragen zijn of waar ik een antwoord kan formuleren, dus afgesloten wegens geen antwoord. Btw de oplossingen bevatten ook nooit details, dit kan beter.Dus vandaag..Chat draaide uiteindelijk op niets uit. Het probleem (sinds 30/07 ongeveer) : bbox3 (van Technicolor zo te zien) verliest regelmatig zijn connectie. DSL lampje begint snel te knipperen, Internet volledig weg.Meestal is dat maar voor een paar minuten. Maar als dat 5x op een uur voorvalt begin je wat minder happy te zijn.Vandaag nog maar eens tussen 14:35 en 14:37 (het is meestal idd zo kort). Eerst via chat geprobeerd te regelen, maar ik moest via wifi testen. Wat ik niet relevant vond en dan kwam ook nog regelmatig de melding in chat dat er een vrije medewerker werd gezocht. Soit, dat ging nergens op uitdraaien.Na een paar pogingen dan toch iemand
Hallo,Sinds enkele weken gebruiken we bij ons thuis 2 Wi-Fi Booster+ sets maar we merken op dat onze Apple devices (iPhone/iPad) regelmatig overschakelen naar mobiele data aangezien ze kortstondig (< 5 seconden) geen wifi-signaal meer ontvangen. Ook andere IoT devices hebben soms last met een slechte verbinding (bijvoorbeeld onze warmtepomp staat 1,5 m van de router en heeft een signaalsterkte van -82 dBm). Kan het zijn dat ze niet allemaal goed overweg kunnen met het EasyMesh-protocol?De boosters zijn beiden aangesloten via een ethernet backhaul en heb het hele systeem al eens opnieuw opgestart (dus router en de twee boosters). Router staat uiteraard in de garage, 1 booster in de living (verste hoek weg van de router, iets van een 8m), 2e booster staat op de eerste verdieping (vloerverwarming er tussenin). Ik had vroeger een mesh systeem van Asus (ZenWifi ET12) en daar kwam dit probleem niet voor.
Onlangs kocht ik een Samsung Galaxy watch Ultra (LTE). Wanneer ik hierop mijn mobile abonnement wil instellen krijg ik de melding ‘Proximus biedt geen mobiele abonnement voor horloge aan’.Hoezo? Smartwatches met LTE bestaan intussen zo’n 5 jaar en Proximus als de oudste en grootste speler op de Belgische markt biedt hiervoor geen abonnement (of uitbreiding op het telefoon abonnement) aan? Bij de concurrentie is dit blijkbaar wél beschikbaar. Ik ga er dus van uit dat dit ook bij Proximus snel zal uiterold worden zodat ik (en met mij vele anderen en steeds meer) mijn Samsung watch ten volle kan gebruiken.Kan er iemand een idee geven wanneer dit op de planning staat? Het kan toch niet dat een telecombedrijf dat enigzins de technologische evoluties volgt hier nog niet mee bezig is?
Beste, een 6-tal weken (14 mei) geleden werd door een kraanongeval de hoogspanningsmast in de neerstraat te Vinderhoute vernield. Ook de gsm-zenders en ontvangers stonden op deze mast. Sindsdien heb ik binnenshuis geen bereik meer en buitenshuis geen of zwakke datastreaming. Ik betaal nu dus voor diensten die niet geleverd kunnen worden. Naar wat ik hoor gaat dat ook nog een hele tijd duren voor de mast heropgebouwd zal zijn.
Voor de tweede maal wordt er een extra TV box aangerekend en betaal ik dus 11 euro meer. Ik heb slechts 1 TV box maar deze staat niet onder Flex Fiber pack (onder uitrusting) op de afrekening (alleen de internet box wordt vermeld). De TV box staat onder Opties (onder uitrusting) waardoor er dus 11 euro teveel op de afrekening staat. Vorige maand heb ik dit telefonisch geregeld maar toch is dit terug aangerekend. De TV box zit normaal gezien toch in het pack of vergis ik mij?
Ik denk eraan om thuis ook internet en tv te nemen van Proximus nu heb ik daar telenet nog.op mijn buitenverblijf heb ik proximus internet 🛜 in een pack met 3 gsm abonnementen . Maar komt er op het eind van dit jaar terug de kans om voor nieuwe abonnees een tv te kopen ? Moest dat zo zijn zoals vorig jaar zou ik wachten nog om te veranderen? Weet er iemand daarvan al iets meer?zou wel nog op koper zijn. Want fiber ligt er nog niet in onze straat.groetjes rudy.
wij zijn verhuisd en bij nieuwe aansluiting heeft de technieker de modem vervangenhij zei dat ik automatisch een sticker zou krijgen voor het terugsturentot nu toe nog niets gehad. moet ik daar iets voor doen zodanig dat ik deze kan terugsturen ?Guy
Ik heb op 20 februari 2023 een iPhone 14 pro max online gekocht.Kan ik een diplucaat van het factuur krijgen?Ik kan deze nergens terugvinden en ik kan ook niemand aan de lijn krijgen.Bedankt.
kan je op een iphone zelf roamingoperator aanduiden.Ik bedoel daarmeen dat hij automatisch op orange gaat.Iedere keer als we de grens oversteken krijgt ik bouygues telecom en mijn partner naast mij zelfde iphone sfr. Maar beiden zijn niks in tegenstelling tot orange. 2de vraag komen van orange daar kon je een berichtje sturen naar een nr met STOP om niet telkens die berichtjes te krijgen bij overgang frankrijk, bestaat dat bij proximus ook ?
Afgelopen zondag begaf mijn tv-box (V5) het, alles geprobeerd maar niets hielp. ‘s Avonds naar Proximus gebeld en de medewerker zag meteen dat updates niet meer lukten. Ging meteen werk maken om een V7 te laten bezorgen en maandag in de vroege vooravond werd mijn nieuwe V7 bezorgd. Ik had nog een aantal programma’s staan tot juli 2025 en de medewerker verzekerde me dat die terug konden worden gezet. Op de site van Proximus Pickx zie ik ze nog steeds staan, maar ik moet ze via tv bekijken. Wat moet ik doen om deze terug te krijgen? En wat met die V5 tv-box? Moet die binnengebracht worden in een shop? Teruggestuurd worden?
Alle opgenomen programma's en geplande opnames verdwenen.Zijn wel zichtbaar op pickx
Hallo Voor mijn server heb ik poort 5003 nodig, weet iemand hoe je die kan openkrijgen, hij staat niet tussen de lijst?Dankjewel voor de hulp groetjes
Sedert enkele weken heb ik een Android TV box V7. De TV box is optisch gekoppeld met een convertor naar de versterker. Overdag spelen we radio, ‘s avonds kijken we TV. Na het TV kijken zetten we de TV box op een radio kanaal en zetten de TV box in standby met de remote, ‘s morgen zetten we de TV box en de versterker op om naar de radio te luisteren, maar er komt nooit geluid via het optisch kanaal. Voorheen met de V5 decoder was nooit een probleem (deze was niet optisch gekoppeld met de versterker). ik heb alle kabels al eens uitgetrokken, de convertor uit/aan, helaas dat verandert niets aan de situatie. Wat ik dus nu elke ochtend moet doen is de TV box achteraan uitzetten, een halve minuut wachten, TV box achteraan terug opzetten en na enkele minuten met de remote terug opzetten, iets later komt er eindelijk geluid uit de optische uitgang. Firmware issue?
De situatie is nogal verwarrend.Volgens deze website "https://www.gsma.com/solutions-and-impact/technologies/internet-of-things/mobile-iot-commercial-launches/" ondersteunt Proximus in België NB-IoT.Als ik echter de modem van mijn Arduino MKR NB 1500 instel op NB-IoT, dan kan hij geen verbinding maken.Maar als ik de modem instel op CAT M1 dan kan hij wel verbinding maken met het Proximus netwerk. Dus?
Beste, Normaal zou mijn bestelling gisteren moesten aankomen. Ik heb een GSM+Abonnement gekocht en heb reeds betaald. Referentie nummer :R4WEBSHOP010****** Klantnummer : 22**** Ik heb deze dringend nodig voor het weekend graag zou ik weten waar het blijft.
Ik heb al een tijdje een Bose Lifestyle geluidsysteem die ik probleemloos gebruik met een decoderv5. Maar sinds kort heb ik een decoderv7 en moet ik die dus opnieuw configureren in het Bose Lifestyle systeem. Alleen weet ik niet wel model ik moet kiezen. Hij vind wel Proximus TV als merk maar niet het model. Heb al vanalles geprobeerd. Kan iemand adviseren welk model type ik moet zoeken ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.