Skip to main content

Beste,

Weet iemand hoe ver het staat met de uitrol van de nieuwe v7 wifi decoder? We hebben twee v7 boxen met de gekende problemen. Een ervan moet regelmatig herstart worden omdat die geluid verliest. Sinds kort blokkeert die soms ook volledig en dan moet de ethernet kabel uitgetrokken worden (hangt aan een booster). Vooral dat laatste maakt het nu redelijk vervelend. Kan ik ergens die nieuwe wifi box, die ‘performanter’ zou zijn, aanvragen? Of wordt dit dan opnieuw een oude v7 ?

Mvg

Is ook moeilijk om op voorhand te weten of een  V7_wifi dan het probleem zal oplossen. Kort door de bocht uitgelegd, je werkt nu met een V7 decoder en in het ander geval werk je met een V7_wifi waar de Booster bij manier van spreken ingebouwd zit.
Mss door de booster wat te verplaatsen dat het al zou kunnen beter werken!

En al ik het goed begrijp heb je met beide v7’s problemen, heb je al alles al eens herstart zoals uitgelegd → hier.

Enfin het zal afwachten worden wat de Proximus moderatoren maandag beslissen wat er verder best kan gebeuren, zij kunnen ook eens nazien of ze fouten detecteren op je lijn.


Dag Martin,

De verbinding via de booster is het probleem niet, werkt perfect als ik mijn laptop er aan hang om te testen. Het zijn echt de decoders die kuren hebben, ondanks herstarten, resetten etc. Ik las dat de nieuwe wifi decoders stabieler zijn, vandaar de vraag, het feit dat wifi ingebouwd zit is mooi meegenomen.

Mvg


Hallo TomSrt,

Het is inderdaad zo dat je praktisch gezien alleen maar 100% zekerheid zult hebben indien je de V7 decoder kunt inruilen voor een een V7C decoder om zo vast te stellen of het probleem echt van de V7 decoder komt.

Maar het omruilen van de V7 naar V7C moet ik aan een PX-Moderator overlaten, die dit morgen kan een beslissing nemen.


Bedankt Martin,

Heb intussen mijn klantengegevens ingevuld in mijn profiel zoals aangegeven in andere topics.

Mvg


Nu begint het beeld ook nog te flikkeren bij het zappen of het bekijken van de tv gids. Spijtig dat proximus hier niet op reageert.


Nu begint het beeld ook nog te flikkeren bij het zappen of het bekijken van de tv gids. Spijtig dat proximus hier niet op reageert.

Het kan inderdaad soms enkele dagen duren vooraleer een  Proximus Moderator reageert

Laat ons hopen dat vandaag iemand de draad hier opneemt!


@TomSrt  Volgens de systemen heeft u een v7c actief staan?


Dag ​@Luc.M 

Nee er staan enkel twee v7. Staat ook zo onder ‘beheer apparaten’.

Misschien dat een apple tv zo weergegeven wordt in jullie systeem? Maar die wordt niet echt gebruikt.


@TomSrt  Vreemd. Ik wil je v7c opsturen als je wil?


@Luc.M 

Graag, bedankt voor de hulp.


@TomSrt  momenteel is er nog een lopend order voor je internetbox, ik zal later dit order lanceren. groetjes


Dag ​@Luc.M , normaal is het order voor de internetbox nu voltooid. Mvg 


@TomSrt  Order zit er in. Woensdag levering. Groetjes,


Reageer