Skip to main content

Ik ben onlangs begonnen met tv streaming , nu merk ik dat bij uitgesteld live kijken na een tijdje beeld begint te haperen tot uitvallen toe en dan moet ik alles opnieuw opstarten. Zou het kunnen dat er slijtage op mijn b box begint te komen? Die is ondertussen toch ook al een jaar of 5 oud? Hopelijk weet iemand hier raad mee? Ik heb ook een chromecast aangeschaft aangezien ik een LG tv heb en die ondersteunt niet alle Apps. Mvg. Koen

Je hebt geen internet problemen? Bij live kijken zijn er geen haperingen?
Is de verbinding tussen modem en decoder rechtsreeks via UTP kabel?
Welke modem (bbox3 waarschijnlijk) en decoder (V5? V5c? andere) heb je in gebruik?

Ik zou beginnen (voor zover je dit nog niet hebt gedaan) met je modem en decoder even (20 sec) volledig stroomloos te zetten (stekkers uittrekken). Start dan eerst de modem terug op en pas als die volledig is opgestart (duurt enkele minuten) kan je de decoder weer aan de stroom hangen.

De Proximus medewerkers kunnen evntueel nog je lijn nameten, maar in het weekend zijn ze niet aanwezig, Dus dat wordt maandag ten vroegste.
In afwachting is het zeker een goed idee om je forumprofiel aan te vullen.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de Proximus medewerkers de info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden als je dat wil. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Koen666 je kunt zoals Mutlie reeds aangehaald heeft eerst beginnen met alles te heropstarten (ook de toestellen die eventueel tussen je bbox en de decoder staan) in de volgorde zoals aangegeven → hier

Indien dit geen oplossing zou geven dan je ook nog de bbox resetten, zeker omdat je aangeeft dat het bij uitgesteld kijken gebeurt → b-box/Internet box resetten .

Reageer