Skip to main content

Graag had ik mijn factuur die op 24/11 moet worden betaald ( 162€ ) met uitstel betaald en dit op donderdag 28/11 , dan kan ik de factuur volledig betalen met bancontact app …

 

is dit mogelijk ?? 
 

Gr Glen ..

@Glendeweerdt1989 

Hier komen de Proximus medewerkers maar pas maandag terug langs.

Maar voor administratieve zaken kan je de zaterdag ook bellen naar het gratis nummer 0800 22 800

18fd822e-cdc2-415c-8eee-41114cae0d83.png

Als je echter liever wacht tot maandag en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Glendeweerdt1989  Uitgesteld tem 10/12/2025. Groetjes


Oke bedankt

Glen


Reageer