Beste,
Sinds jaar en dag neem ik diverse diensten bij uw bedrijf af. Echter heb ik recent besloten om te stoppen met de afname van uw diensten en dit is dan ook reeds in orde gebracht via Easyswitch. Echter wil ik u toch inlichten over de opéén gestapelde redenen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen.
1. Een drietal jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik uw diensten meegenomen naar het nieuwe verblijfsadres. Echter heb ik daar toentertijd een aanzienlijk bedrag voor moeten betalen voor het verhuizen. Als consument snap ik dat er kosten aan verbonden zitten, echter zou ik het schappelijk vinden om jarenlange klanten ééns in de zoveel jaar, probleemloos en zonder voorwaarden, kosteloos te laten verhuizen.
2. Bij diezelfde verhuizing is er een “booster” in mijn woning geplaatst. Pas op de volgende factuur werd duidelijk dat hier ook een maandelijkse kost aan verbonden is. Hierover heeft de monteur mij nooit ingelicht. Als oplossing zou ik een maandelijkse trouwe klanten korting krijgen die ik jaarlijks zou mogen verlengen.
3. Mijn trouwe klanten korting was recent verlopen en bij het contacten met uw bedrijf hierover werd mij gezegd dat ik dit enkel nog kon krijgen wanneer ik over zou schakelen naar glasvezel. Echter komt mijn maandelijkse factuur bij overschakelen naar glasvezel inclusief maandelijks trouwe klant korting nog altijd hoger uit dan mijn huidig abonnement zonder trouwe klant korting. Een voor mij maximale grens die ik voor deze diensten wens te betalen.
4. De recent aangekondige prijsverhoging startende januari 2025. Op dit moment zijn de diensten die ik bij u afneem al meer als 50% duurder dan toen ik klant bij u ben geworden. Zonder dat u vanuit uw bedrijf de modem of tv-box moderniseert.
5. Uw bedrijf doet het nodige aan promoties en acties om nieuwe abonnees te werven maar uw vaste cliënteel lijkt u te vergeten.
In de hoop dat u deze informatie ten harte neemt.
met vriendelijke groet,
D.A. Dietrich