Skip to main content

Mijn zoon heeft via Proximus Enjoy een prijs gewonnen. Hij moet de prijs claimen voor dinsdag. Als we op de link klikken om de prijs te claimen, lukt dit niet. We hebben reeds een paar dagen geleden contact opgenomen met Proximus (via chat en mail), maar een oplossing komt er (nog) niet. 

Het probleem is dat het niet zichtbaar is in de account van de app. Hij wil deze prijs dus absoluut wel claimen, maar dit lukt vooralsnog niet. 

We vrezen dat de deadline zal verstrijken zonder antwoord van Proximus dat hij de prijs inderdaad zal ontvangen. Ik begrijp niet waarom die prijs niet gewoon kan gemaild worden naar het emailadres van mijn zoon. 

@WendyR 

Aangezien de Proximus moderatoren maar pas morgen maandag hier terug langskomen en omdat de zij u dan zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel  zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

ok. heb ik gedaan. bedankt voor de tip!

@WendyR  Je zou moeten inloggen op My Proximus ( niet via  Proximus+ applicatie) met het emailadrs waarmee je zoon speelde om de prijs te claimen. Heb je dit gedaan?

beste, dit hebben we reeds herhaaldelijk geprobeerd en dat is het probleem dat die pagina op MyProximus niet te zien is met onze abonnementen. vandaar de vraag om de prijs gewoon door te mailen.

@WendyR  Ik heb hiervoor opnieuw een dossier aangemaakt 55593151 .

ok. Dankjewel. Hopelijk komt er snel een oplossing. Het claimen van de prijs diende voor morgen te gebeuren via de link in de mail, maar ik ga er van uit dat het duidelijk is dat het niet aan ons ligt dat de bevestiging niet lukt en de prijs niet naar een andere deelnemer gaat (moest voor morgen 26/11 gebeuren).

Beste, ik wil  hierbij graag  laten weten dat de bon zonet werd doorgemaild. Dit is dus opgelost ! Dankjewel voor de inspanningen !