Hoe kan ik de nieuwe tvbox V7c bestellen?
zie: → Android TV Box bestellen | Proximus
PS: de V7 decoder heeft geen Shop in de Pickx TV-Menu (oudere decoders wel)
Recent werd een nieuwe tv box V7c geïnstalleerd. Positief is dat de oude tv nu smart tv opties heeft maar spijtig genoeg wordt de klank van de aangesloten Bose installatie, wel verbonden via kabel met de tv box, niet hoorbaar is door de 5 boxen maar enkel door 2 boxen, vooraan links en rechts. Hoe kan dit opgelost worden ?
Als je V7 decoder verbonden is met HDMI kabel aan de HDMI ingang van je tv, zou je kunnen de Bose verbinden met de TV via HDMI ARC en zo eens proberen.
Heb nog eens nagezien en de De V7 is niet verbonden met TV via HDMI kabel.
Bose is verbonden met een tussen unit via HDI. Deze unit is via HDMI verbonden met TV en met V7 (er zijn 2 uitgangen aan deze unit). Via deze unit kan ik tv beelden uitschakelen en inhoud van Bose op TV bekijken zoals playlist, nummers, enz. Kan zo ook de klank regelen van Bose. Probleem is denk ik dat de V7 maar 1 HDMI ingang/uitgang heeft en dus niet via HDMI verbonden is met TV. Hoor dus muziek van een TV programma via 2 Bose boxen en niet de 5 boxen. Eigenaardig toch. Als ik muziek afspeel via ipod aangesloten op Bose komt de muziek uit 5 boxen. Hoe kan ik dit oplossen ? Zijn er stekkers met dubbele HDMI aan zo Bose en TV aan te sluiten op V7 ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.