Een kennis van mij vraagt om phonemail uit te schakelen op zijn gsm. Via chatten met de helpdesk van proximus zegt men dat men dit zelf moet doen via zijn gsm. Echter van de voorgeschreven instructies werkt er niets. En nu ?
Bladzijde 1 / 1
Als het voor een Pay & Go of full control abonnement is kun je dit niet zelf uitzetten.
Is het deze methode die je gevolgd hebt voor de gsm van je kennis:
Je kunt je voicemail aan- of uitzetten in MyProximus.
Wat heb je hiervoor nodig:
- Download of open de Proximus+ app en ga na of je er je gsm toegevoegd . hebt. Heb je de Proximus+ app nog niet, open de MyProximus app of de MyProximus website.
- Je moet ingeschreven en aangemeld zijn.
- Als je verschillende MyProximus-accounts beheert, selecteer dan het juiste door van account te wisselen.
Ga als volgt te werk:
Het gaat om een Pay & Go gsm. Dus die kan je niet zelf uitzetten. Ik heb het nummer ingeschreven in het veld Ticket. Bij voorbaat dank.
Is in orde. Nogmaals bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.