Skip to main content

Een kennis van mij vraagt om phonemail uit te schakelen op zijn gsm. Via chatten met de helpdesk van proximus zegt men dat men dit zelf moet doen via zijn gsm. Echter van de voorgeschreven instructies werkt er niets. En nu ?

Als het voor een Pay & Go of full control abonnement is kun je dit niet zelf uitzetten.
Is het deze methode die je gevolgd hebt voor de gsm van je kennis:

Je kunt je voicemail aan- of uitzetten in MyProximus.

Wat heb je hiervoor nodig:

  • Download of open de Proximus+ app en ga na of je er je gsm toegevoegd . hebt. Heb je de Proximus+ app nog niet, open de MyProximus app of de MyProximus website.
  • Je moet ingeschreven en aangemeld zijn.
  • Als je verschillende MyProximus-accounts beheert, selecteer dan het juiste door van account te wisselen.

Ga als volgt te werk:

Via de app (aanbevolen)
  1. Open de Proximus+ app en tik op MyProximus. Heb je de Proximus+ app nog niet? Open de MyProximus app.
  2. Tik op  Producten.
  3. Tik op je gsm-nummer.
  4. Ga naar Instellingen en beweeg de slider naast Voicemail.

Je voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Via de website
  1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken.

    Bekijk je producten
  2. Klik op je gsm-nummer.
  3. Scrol naar Instellingen en beweeg de slider naast Voicemail.

Je voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

 

PS: zet het gsm nummer van je kennis in het veld ticket op je  → ForumProfiel


Het gaat om een Pay & Go gsm. Dus die kan je niet zelf uitzetten. Ik heb het nummer ingeschreven in het  veld Ticket. Bij voorbaat dank.


@ldb01  Dit is in orde. Groetjes


Is in orde. Nogmaals bedankt.


Reageer