Skip to main content

Waarom doen jullie geen promoties voor Proximus-gebruikers, zoals TV voor 99€ en dit is enkel voor nieuwe gebruikers! 

Bovendien zijn dergelijke promoties op Telenet vaak voor bestaande gebruikers, en niet alleen om nieuwe aan te trekken

@Lolot  Dit is marketing. Momenteel is dit nog niet mogelijk. Excuses

TBI: Proximus geeft ook aan trouwe klanten een getrouwheidskorting.

@Lolot 

Als je bij Telenet dit wil nemen en kan krijgen dien je dus wel naar een totaal pakket te gaan. Dus dit is voor bestaande klanten ja maar je moet een extra dienst bij nemen , of je pakket verhogen door een nieuwe formule te pakken of ook weer iets bij te nemen waardoor je in het nieuwe abonnement terecht komt. 

Ook dat is van Telenet marketing en betaal je ineens meer dan je voordien had. Vele hebben dit niet nodig aangezien de al een pakket hebben wat bij ze past anders kiezen ze er niet voor. 

Dus ga je uiteindelijk meer diensten hebben of betalen enkel om die promo te hebben. Dat is ook niet nodig toch..? 

Vele trappan daarin , leuk een cadeau aan verminderde prijs. In eens hogere factuur , een cadeau maar ook in eens een jaar lang ‘vast’ want als je dan opzegt dien je de restwaarde van die korting terug te betalen. Heb ook al eens zo een promo gehad en ik had opgezegd en ik mocht de korting terug betalen die ik op dat toestel had gekregen. Het was niet veel meer omdat ik het jaar bijna gedaan had maar vele weten en zien dit niet. 

Reageer