Sinds een paar dagen heb ik opvallend veel 3G in plaats van 4G of 5G
Binnen en buiten .ik heb een 5G abonnement Mobile Maxi , met nog meer dan 60GB vrij
Mijn echtgenote heeft een abonnement bij Mobile Vikings ook Proximus en zij heeft 4G /5G op de zelfde locaties waar ik 3G heb
Gebuurd in Aalst Merelbeke Nevele De Haan Bredene
Bladzijde 1 / 1
zelfde locatie
@MADI Heb je de simkaarten al eens in het ander toestel gestoken? Dit om de simkaart uit te sluiten.
De simkaart werk goed en normaal dat heb ik zo kunnen vast stellen
ik kan twee uur lang 4G/5G hebben en plots een paar minuten 3G om dan weer 5G te hebben zonder mij te verplaatsen fout doet zicht niet voor als ik verbonden ben met bepaalde site , ik had het al in Aalst , Merelbeke , Nevele De Haan en Bredene
Nu heb ik het al van bij de opstart
Ik begrijp eerlijk gezegd niet veel van je posts, inzonderheid je afbeeldingen. Op de foto hierboven zie ik (rechts bovenaan) toch dat je verbonden bent via 4G:
om aan te tonen dat er 3G is maar geen 4G/5G
om aan te tonen dat er 3G is maar geen 4G/5G
Hoe bedoel je? Omdat er geen dataverkeer is? Hier zijn werken aan de GSM mast een beetje verder. IK zie nu al eens rechts boven E(dge) staan of 4G(+) en ook al eens (nu ook) 5G, ook zonder dataverkeer, ook al staat mijn Samsung ingesteld op voorkeur 5G. Ik heb wel geen fancy app. Bij Madi zie je dat hij is verbonden met 4G.
Het gaat snel van 4G naar 3G en terug daarom staat bovenaan 4G al
het gaat niet om een site Aalst Merelbeke Nevele De Haan Bredene
@MADI Hoe heb je dit juist kunnen vaststellen? Kan je alsnog je simkaart eens in een ander toestel steken om te testen?
Als ik het mij goed kan herinneren had je eerder ook problemen met data en je toestel.
Klopt de s23 is een sukkeltje
hoor dat van andere gebruikers app s die niet werken
Samsung heeft er geen oplossing voor .
kort weg een duur toestel en je er niet 100% op vertrouwen dat het correct werkt
in de A33 werk de simkaart correct dus dat is niet de oorzaak
via een app nam ik log en waar in is te zien dat ik vaak 4G en 5G heb en regelmatig duikt 3G op
ik dacht eerst dat te maken kon hebben met afzetten van 3G netwerk maar dat zal niet denk ik
Op de facebook pagina Vrienden van Belgacom waar ik probleem ook heb aangekaart reageren medewerkers en medewerkers op rust dat ze ook dat probleem kennen
Of het belangrijk is in de 3G/4G/5G verbinding weet ik niet, maar hoe oud is je sim?
Ik heb in ieder geval dit probleem ook en het is bij mij sedert de werken ivm met de modernisering van hun mobiel netwerk, ik heb een S24 en ook een Galaxy note 8. Ik heb hier nog waar ik woon horen klagen dat ze al enige tijd problemen ondervinden bij de lagere banden 2G en 3G gaat het beter, maar op 2G wil ik hem niet zetten omdat de beveiliging daar niet zo goed is.
@MADI Dus als ik het goed begrijp heb je dit probleem enkel in de S23 en niet in A33? Welk toestel gebruik je nu exact?
klopt duikt alleen op in s23
En in de A33 komt ook 3G voor maar minder , maar het is ook niet normaal
@MADI Aangezien zich dit voornamelijk voor doet met je S23, en dit al een toestel is waarvan we weten dat er problemen zijn, vermoed ik toch dat het daar mee te maken zal hebben.
Vandaag heb ik niet meer gehad ,hopelijk is het van de baan
Beste,
Ik heb recent dezelfde ervaring. Heel vaak blijf ik op 3G hangen. Bij wijze van voorbeeld: gisteren zat ik in centrum Hasselt de hele tijd op 3G. Later in de wagen dezelfde band en pas op meer dan 20km van Hasselt kreeg ik 4G/5G te pakken. Met mijn 2de SIMkaart van een andere operator had ik in Hasselt prima 4G/5G. Ik heb zelf een iPhone15. Mvg, Steven
Gewoon ter info,
Ik was vorige donderdag ongeveer 3 uren in Hasselt, net buiten het centrum, halfweg kleine/grote ring. Ik had overwegend (maar niet constant) 5G, af en toe 4G. Genoeg snelheid om meerdere documenten (pdf) te raadplegen die op mijn google drive staan. (backup van mijn pc). Ook de week ervoor (woensdag) was ik + 1 ½ uur een 100m verwijderd van die locatie. Toen heb ik enkel 5G gezien (maar wel niet zo dikwijls gebruik gemaakt van internet als donderdag). Ik heb een Samsung S21FE.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.