Voor mij is mijn huidige androidversie 7.5.2 goed, maar het is altijd mogelijk om oudere versies te downloaden. Persoonlijk zou ik dat niet doen, ik hoop toch dat bij elke nieuwe versie er ook aandacht wordt besteed aan de veiligheid.
En zie jij dan wel nog alle mankementen waarvan ik sprak ? ik werk met iOS
Op mijn ipad zie ik ongeveer hetzelfde als op mijn tablet. Voor mij voldoende, maar beter kan altijd. Maar u heeft blijkbaar problemen vooral met films. Weet dat mijn laatste film "Hector" was, dat werd toen aangekondigd als de beste film. Toen ben ik definitief gestopt.
Van de HELP mensen kunt u niet verwachten dat ze op zeer specifieke vragen antwoorden kunnen geven. Zij kunnen er inderdaad niets aan doen. Dat is de eerste lijn. Best wachten tot maandag hier op het forum een moderator antwoordt. Ofwel weten ze een antwoord, en indien niet dan kunnen ze informatie vragen bij de betrokken dienst.
En extra topics aanmaken maakt niet alleen het forum onoverzichtelijk maar gaat ook geen oplossing bieden
Bedankt voor de reactie. Met mijn HELP tracht ik eigenlijk andere gebruikers te vinden die - zoals ik - ook die zaken missen zodat we samen kunnen aandringen bij Proximus om hetgeen we vroeger hadden en nu niet meer, opnieuw beschikbaar te maken
Ik dacht ooit gezien te hebben dat het forum toelaat om voorstellen te lanceren. Maar een organisatie als Proximus schiet niet in actie als er 5 klanten iets voorstellen.
Dat wordt wel doorgegeven aan de betrokken diensten, maar dit wil daarom nog niet zeggen dat al nemen ze de voorstellen in overweging dat het daarom zal goedgekeurd worden en als het goedgekeurd zou worden dat het dan ook subito presto zal uitgevoerd worden …...
Zoals ik dus al zegde hierboven,
Vanaf 50 zeggen ze, maar dat betwijfel ik.
Je betwijfelt dit waarschijnlijk omdat er niet dikwijls gevolg aan gegeven wordt.
Het moeten er daarom geen 50 zijn omdat ze het zouden bekijken want als ze iets moeten aanpassen omdat er 50 het gevraagd hebben, dat is tenslotte een heel laag percentage van het totaal aantal die bij PX klant zijn .
Ik kan ook maar zeggen wat zij van Proximus uit beweren en als zij liegen ja ……
Enfin we kunnen maar iets voorstellen en dan horen of zien we het wel of het er door komt hé ...