Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
De optie zendernummers wijzigen staat niet op de webpagina waar ik naar gelinkt werd - enkel ‘zender hernummeren hulp’. Aan de telefoon zeggen ze dat er niets mis is met mijn account en dat er geen probleem is in de koppeling maar ik heb een sterk vermoeden van wel. Ik krijg ook nog es ook nog de melding ‘Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account’ als ik wil inloggen op de App. Kan er iemand van Proximus hier helpen?
Beste. Sinds een paar maanden is mijn korting weggevallen… Ik maakte hier eerst niets van maar ik ben dus nog steeds trouw. Ik zie dat andere mensen deze korting ook terug krijgen dus bij deze zou ik dat ook graag willen.Mijn klantnummer is 2863****Met vriendelijke groetenFrederik
Hoe krijg je iemand van je pickx account
Beste, Ik heb mijn Proximus factuur dubbel betaald. Kunnen jullie dit terugstorten aub? Klantenummer: 61660****. Kost factuur: € 89,99. Alvast bedankt.
Sedert woensdag 4 september ben ik overgestapt van corporate naar Pay &Go (eigenlijk erop gegooid zonder enige support). 5 september sta ik op met een Pay & Go die ik niet zelf kan identificeren en dus kan ik niet bellen of sms’en.Naar de Proximus shop. Gelukkig kunnen ze me daar vlug identificeren. Dan naar de concurrent waar ik naartoe wil verhuizen, aanvraag ingediend. Komt in orde, binnen de dag valt Proximus weg en kun je overstappen. Intussen zijn we zaterdag en is mijn Proximus nog steeds niet afgesloten? Ik heb geen zin om support te bellen, want dan luister ik een half uur naar de wachtmuziek tot mijn Pay & Go saldo alweer op is. Ik begin mijn geduld te verliezen.
Vandaag mij nieuwe internet box gaan ophalen en er zat ook geen muurbeugel bij. Bij gebrek aan duidelijk waar ik deze makkelijk kan bijbestellen, probeer ik het eens langs deze weg. :-)
Beste, Ik heb reeds gebeld voor de torenhoge factuur die ik heb ontvangen maar telefoniste kon niks doen. Er zou maandelijks rond de 36euro worden aangerekend voor smartphone met abonnement.Ook is er al een factuur voor september doorgerekend. Terwijl men verbruik nog niet is afgerond is en de maand is nog maar net begonnen.Ik wil hiervoor een aparte aparte facturen. Per maand....Ook is er me 50 euro aangerekend voor een luttele 700 mb over de limiet.Dit is pure diefstal. Ik ben overgeschakeld om te genieten van nieuwe provider maar heb er al spijt van. Ik had heel graag een creditnota van de diefstal die jullie aanrekenen. + een aparte factuur van de maand augustus.En september enkel op het einde van deze maand. Kunnen jullie niet tegemoetkomen dan neem ik verdere stappen via test aankoop.Wegens misleiding, bedrog en afzetterij door Proximus.Ik ben zeer misnoegd en jullie mogen het zeker weten! Mvg Sancho VDV
Hallo, Wanneer ik telefoneer met mijn smartphone heb ik tijdens het telefoongesprek geen mobiel internet.Ondervinden jullie ook dit probleem en weten jullie hoe dit kan opgelost worden? Voor alle duidelijkheid, het probleem doet zich enkel voor tijdens het telefoongesprek, waarna het mobiel internet terug beschikbaar is. Alvast bedankt!
Ik heb twee boosters in mijn pakket, maar 1 is de oude v1, die ik al had een tijdje heb, en de andere een v2, die ik onlangs ontving na de upgrade van mijn pack. Ik heb eigenlijk matig internet met zwakke dekking (voor een stevige prijs)… en de boosters doen hun werk maar half. Kan dit komen omdat ik met twee verschillende boosters zit die niet volledig compatibel zijn? Ik zou in elk geval graag die v1 omruilen voor een v2. Alvast bedankt
Beste,Gisteren is mijn proximus-abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet en ben ik op een Prepaid-account gezet. Ik heb ondertussen zonder probleem kunnen herladen, maar sim-kaart activeren lukt niet. Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halenWe kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support. Jullie online support stuurt me gewoon door naar een proximus shop. Verder geen uitleg…Alvast dank voor jullie feedback,mvg,Hans
Geachte,Ik ontving vandaag uw schrijven, met de melding dat ik voortaan van een FLEX pack geniet.Deze wordt geactiveerd 1 maand na dit schrijven (zonder datum) !!Krijg ik nog een melding van deze activering ? Er is op jullie website, nog geen sprake van een gratis Wifibooster ! In dit Flex-pack, is er sprake van een “aantrekkelijk” mobiel tariefplan, mag ik er vanuit gaan dat, een tariefplan van 5 GB (9.00 €) gratis is met FLEX-pack ? Zoniet, verduidelijk eens deze paragraaf, die mij zeer onduidelijk lijkt !!
Beste,De alleen sup- knop van mijn afstandsbediening V7 werkt niet, ik heb alles al geprobeerd, de b-box herstart, 7-9 ingedrukt en ok + micro en gekoppeld, alle knoppen werken, behalve de sup- knop!! Kunt U me helpen dit op te lossen, aub???
opnames in Pickx appGisteravond hebben wij 2 afleveringen van Shetland, opgenomen (detective serie op NPO2).Deze verschijnen in de opnames via de decoder (V7) maar niet in de pickx app (op smartphone).Verder kijkenDaarnaast hebben wij een reeks (Huss) beginnen opnemen op Canvas. Pas bij het afspelen van de 1e aflevering (vorige vrijdag dacht ik) hebben we gemerkt dat het een herhaling was (of hebben we eerder gekeken op een andere zender?). Na enkele minuten heb ik de (twee) opnames gewist en de serieopname verwijderd. Maar de opname (1e aflevering) blijft gewoon staan in “verder kijken”. Ze wordt uiteraard niet gevonden. Via de app geeft dit trouwens een “error 404”.Herstarten van decoderis geen oplossing, herstarten van modem en decoder evenmin.volgorde van afleveringen (V7)Al eerder aangekaart: bij een reeks controleer ik steeds welke aflevering de volgende is, dit is niet noodzakelijke de bovenste in de lijst. Het is dus al voorgekomen dat het vervolg van een reeks niet klopte in
We beschikken hier over de recentste decoder. Sinds vorige week hebben we op tal van zenders een lege epg. De decoder reeds al een reset gegeven, net als de modem maar het probleem is blijvend op tal van zenders. Heel moeilijk - eerder onmogelijk - om nog programma’s te programmeren om op te nemen. Weet er iemand raad? Alvast bedankt!
Hallo,Ik heb mijn simkaart moeten laten blokkeren na diefstal en heb een nieuwe simkaart laten opsturen.Ik heb die nu ontvangen maar die werkt niet. krijg melding sim 1 is niet geregistreerd en kan niet bellen of surfen.Heb natuurlijk geprobeerd om opnieuw te herstarten en sim eens opnieuw uitgehaald en ingestoken maar dat hielp niet.Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Waarom valt het internet uit tijdens het bellen via Proximus?Ook kan er bv geen data verstuurd of gelezen worden via Whatsapp tijdens een gesprek via Proximus.Gisteren ben ik volledig verkeerd gereden omdat Waze geen internet verbinding had met melding offline tijdens het bellen via Proximus. Mijn gsm is een Samsung S23FE. Instellingen via mobiele netwerken staat bellen via 4G actief en netwerkmodus staat op automatisch verbinden. Roaming staat ook actief.
Iphone 15 met een nieuwe pay and go sim , bij het instellen om de gsm als hotspot te gebruiken komt er de melding proximus te kontakteren . Kan ik de instelling zelf aanpassen ?
Ik zou graag een reset van mijn voicemail. Ik krijg elke keer een bericht dat ik 30 berichten heb maar ik heb er geen.. al elk menu afgegaan in de settings maar helaas.. Is het mogelijk deze te resetten?
De update gisteren bij de opstart van mijn V7 tv-box viel na een tijdje stil en dan verscheen er op het scherm de melding “Apparaat is al geregistreerd op een ander account” . Daarna 3 helpdesk medewerkers aan de lijn gehad die vol goede moed probeerden het euvel op te lossen maar voorlopig zonder resultaat. Er zou een nieuwe V7-box opgestuurd worden maar ik vrees een beetje dat dit misschien ook niet zal helpen. De V7- box heeft voordien nooit problemen opgeleverd.
Beste,Ik richt mij tot dit forum in de hoop een oplossing te vinden voor mijn probleem.Helaas kon de (telefonische) klantendienst van Proximus mij niet verder helpen. Hierbij mijn probleem, kort omschreven:Sinds enige tijd heb ik problemen met het ontvangen van bepaalde e-mails (ik vermoed sinds ongeveer twee maanden).De meeste e-mails komen wel aan, maar er is een klein percentage dat niet toekomt. Ik kan op geen enkele manier achterhalen welke e-mails niet binnenkomen, en de verzender ontvangt hierover geen melding. Dit maakt het erg moeilijk om te bepalen welke e-mails al dan niet toekomen. Om dit probleem tijdelijk te omzeilen, vraag ik mijn contactpersonen om hun e-mails zowel naar mijn Proximus-adres als naar mijn persoonlijke Gmail-adres te sturen. Meestal komen de e-mails wel binnen op mijn Proximus-account, maar op andere momenten niet. Op Gmail ondervind ik tot op heden geen problemen. Ik heb dit probleem al uitvoerig geprobeerd op te lossen. Hieronder de algemene stappen die
Wil smart wifi activeren maar krijg vlg melding.,: (bbox 4 of wifi 6 box)Er werden 2 devolo's gedetecteerd en een extender. Ook booster V2.Smart wifi is hier niet mee compatibel blijkt.Heb booster V2 ook geïnstalleerd.Wifi bridge niet meer nodig.1ste devolo verbonden met wifi6 box en rechtstreeks in stopcontact.2de devolo bij 2de tv rechtstreeks in stopcontact waarop ook tv is aangesloten.Extender verder (garage) voor robotmaaier.Vraag is nu hoe ik toch smart wifi kan installeren.Devolo's afbreken? Alternatief?Welke opstelling?
BesteIk zou graag mijn oude nummer willen heractiveren.Ik heb reeds opgezocht via NPA om te zien of Proximus de huidige operator is. Is er een mogelijkheid om deze terug te activeren??? Volgens de klantendienst is dit niet mogelijk maar ik zie bij topics hier in de Forum dat dit wel is gelukt bij andere mensen. Kan u dit nakijken aub?? Het is heel dringendd
Ondanks een abo.op Replay+,kunnen we recentelijk geen NPO programma’s meer herbekijken.Is dit te verhelpen?
Hallo,ik heb even een vraag. Wij kregen een email waarin staat dat wij contact moeten opnemen om fiber bij ons thuis te laten installeren.nu zegt men als we dit niet doen dat onze kabel wordt gedeactiveerd en wij dus niets meer hebben.is dit verplicht?wij vragen niet om fiber te hebben en als zeker niet in een fiber pack want volgens mijn man zijn deze packs ook duurder dus vindt ik het erg dat dit ons verplicht wordt
Beste, Kan voor factuur 7445041190 een uitstel van 1 week bekomen worden? Alvast bedankt voor uw tijd.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.