Klacht over de bestelling en levering 2 Samsung Galaxy s24 ultra in pre order Goeiedag, ik ga gewoon copy paste doen, want ik ben het beu telekns mijn verhaal te moeten doen via telefoon, chat, messenger, en telkens iemand anders te krijgen die telkens iets anders vertelt. Sorry als ik onbeleefd overkom, maar ik voel mij behandeld als een idioot en word van het kastje naar de muur gestuurd. Op 24.1 heb ik 2 pre orders gedaan voor 2 samsung galaxy s24 ultra gekoppeld aan 2 abo's 2x 299 euro en 35 euro per maand extra gedurende 24 maand. Om de bestelling af te werken kan je niet anders dan 2x 299 euro te betalen. Logisch. Dus netjes betaald. Kort daarop 2 automatische mails ontvangen, want het waren 2 aparte bestellingen, waarin stond 'bedankt voor uw bestelling blablbla en een link waarin je status van estelling kon opvolgen en telkens een ordernummer die je moest vermelden bij elke communicatie. Ook 2x 2 bijlagen. 1 contractoverdracht en 1 orderbevestiging met ordernummerR4WEBSHOPenz... Toe ik op de linken klikte, stond in het groen, 'we hebben uw bestelling ont