Skip to main content

Ik krijg bij netflix de melding dat de account on hold is wegens het ontbreken van de betaling. Mijn rekening bij Proximus is betaald.

Op MyProximus staat er ook een foutmelding wanneer ik Netflix wil beheren.

Telefonisch contact met Proximus gehad een week geleden, niet echt een antwoord gekregen, maar hij ging een ticket aanmaken en het oplossen.

Tot nu toe niet opgelost.

Kan iemand dat eens bekijken, naar de 0800 bellen voor dit probleem is echt rampzalig want niemand lijkt te weten wat ze ermee moeten.

Alle begrip voor dat het wel eens mis kan gaan, maar toch graag een oplossing.

Inderdaad best afwachten tot een PX forummedewerker langs komt om dit eens verder na te trekken

ondertussen (indien nog niet gebeurd) best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


@Bruno V Ik heb hiervoor dossier 51688742 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en erna u hierover terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Heb net hetzelfde, Netflix en Proximus sturen me van het kastje naar de muur. Niemand weet waar het probleem zit, maar de klant is wel de dupe.

Echt geen service, van beide kanten niet. Account wordt binnen paar dagen stop gezet omdat Proximus de betaling niet in orde heeft gemaakt of Netflix de betaling niet heeft ontvangen.

Heel klantvriendelijk allemaal.


@Nies 
Om beter/vlotter verder te kunnen geholpen worden door een PX Moderator:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je eventueel nog specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Martin gegevens werden bijgewerkt. 


@Nies  Je hebt een klacht ingediend bij de Ombudsdienst. Alle communicatie zal via dat kanaal lopen ivm deze klacht


Dank je wel voor de toelichting. Hopelijk is dit probleem snel opgelost.


Reageer