Graag had ik gegevens ontvangen waarop ik iemand kan spreken in verband met een klacht. Ik heb 5 keer gebeld naar jullie, de lijn werd soms gewoon expres verbroken.
Ik ben 2x in de winkel geweest (omdat jullie me telefonisch daar naartoe hebben verwezen) waar ze me terug naar huis sturen omdat ze meer gegevens nodig hebben.
Ik ben al jaren klant bij jullie, dus enige hulp langs jullie kant mag dan ook wel!
Omdat iemand van v/d PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden, bv over wat je klacht juist gaat. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Of begrijp ik het verkeerd?
En is het dan nodig om in de Shop u buiten te sturen zonder hulp, om 5 keer de lijn te verbreken zonder hulp? 2 keer heb ik een vriendelijke meneer aan de lijn gehad (dus heb in totaal 7 keer moeten bellen naar jullie). Sorry, maar als klant van meer dan 20 jaar, verwacht je wel meer hulp!
Mvg
En als je een telefoonnummer bedoeld, dat is genoteerd.
Aan de telefoon hebben ze mij nooit een ticketnummer gegeven.
Uiteraard worden vrijgekomen GSM-nummers herbruikt (conform de bestaande wetgeving na een verblijf in een niet toewijsbare reserve van minstens 6 maanden)
&
Het enige wat Proximus voor u kan doen is u eventueel zonder bijkomende kost een ander GSMnr Y toekennen om het GSMnr X te vervangen
Concreet is en blijft het evenwel een probleem waar Proximus (of een andere operator) met uitzondering van bovenstaande niets kan aan doen (tenzij ook zelf contact opnemen met Whatsapp hieromtrent)
&
het betrokken mobiele nummer X is blijkbaar nog gekoppeld aan een Whatsapp account Y van Z die zijn eigen Whatsapp account niet heeft aangepast (het nummer X verwijderd)
Enkel Whatsapp klantendienst of de persoon Z kunnen dit verhelpen
https://www.whatsapp.com/contact?eea=1&lang=nl_NL
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.