Skip to main content

Sedert enkele maanden krijg ik te horen dat mails die ik - zoals vanouds - verstuurde niet bij de geadresseerde zijn aangekomen.

Ik kreeg geen melding van een eventuele fout.  De mail werd opgenomen in mijn ‘Verzonden items’ en zijn daar nog te checken.  Het euvel lijkt zich random voor te doen.  Het merendeel van mijn mails komen aan.  Ik merk wel dat wanneer ik mails verstuur ze quasi altijd eerst in ‘Concepten’ geparkeerd worden.  Pas als ik daar op klik worden ze verstuurd.

Helaas gingen ondertussen zowel verjaardagswensen, een akkoord voor een voorstel van factuur, e.d. verloren.

Hoewel dit maar een vermoeden is, lijkt het probleem zich uit te breiden.  Ik stuurde als check eenzelfde mail door naar zowel een hotmail, gmail als skynet adres.  Alles werd verstuurd, niks kwam aan.  Ik stuurde de mail naar mezelf en ook daar niks.

Dit probleem lijkt zich plots aan te dienen.  Ik heb geen andere programma’s of hardware extra geïnstalleerd. Hoe kan dit hoogst irritant ongemak verholpen worden?  En als ik mag vragen: “Nederlands aub”, want ik ben niet echt een ‘high tech IT-er’.  Alvast bedankt.

  • Heb je dit voor als je mails verstuurt via een mailprogramma. 
  • Heb je het zelfde voor als je ze verstuurt via http://webmail.proximus.be 

omdat de PX moderatoren u ook zouden kunnen eventueel beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


ForumProfiel aangevuld


Ik verstuur mails vanuit http://webmail.proximus.be


Reageer