Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan er mij iemand klaar en duidelijk uitleggen wat er exact moet gebeuren om twee klantennummers samen te voegen. Eerst zou het via e-mail opgelost zijn. Nu krijg ik een document, via de post, dat ik moet invullen, dat er in feite niet toe doet want het gaat over een overname van een telecomcontract. Het probleem van de twee klantennummers is oorspronkelijk uit de periode dat ik een GSM nummer van Proximus had en een Belgacom vaste lijn. Alvast bedankt, Marc
Ik kan enkel recente facturen bekijken, terwijl ik deze van vorig jaar moet hebben.
Ik ben overgeschakeld van Mobilus naar Tuttimus, maar in MyProximus staat dit nog niet aangegeven. Hoe controleer ik mijn vast internetgebruik? Tnkx
Op 11 worden er geregeld "retro" wedstrijden uitgezonden, is het mogelijk om daar verzoekjes voor te doen? Zo zou ik bvb graag de wedstrijd Anderlecht - Limassol van 28/08/'12 nog eens terug zien.
Beste, De tv gids van vtm staat niet juist voor vandaag deze staat 1 uur achter. Ik heb gezien dat de onderbreking tot 11 uur duurt maar dat moet waarschijnlijk tot 12 uur zijn en alle programma's die erachter komen beginnen 1 uur vroeger. mvg
Sedert een tijdje kan ik niet meer afdrukken met WiFi optie. De pc zegt dat hij geen verbinding kan maken met de WiFi router .enkel met proximus fon en dat werkt niet . Heb 2 printers 4 PCs 2gsm en 2 tablets . Alles verliep vlekkeloos en nu gaat er niets meer om te printen. Proximus fon heb ik niet nodig, ik heb getelefoneerd om fon te desactiveren maar is er nog steeds . Als ik geen gevolg voor het probleem krijg schakel ik over op VOO. Aan u om het probleem op te lossen .
Beste Proximus, Ik ben hopeloos op zoek naar mijn klantnummer. Als ik het online op vraag, krijg ik een melding dat het nummer niet bestaat. Als ik bel naar het gratis nummer, krijg ik te horen dat ik met een vaste lijn moet bellen. Als ik zoek op MyProximus, kan ik dat nummer nergens vinden. Ik heb voorlopig nog geen factuur. Heb ik dan wel een klantnummer? Alvast bedankt, Wout
Ik contacteer u in verband met een incorrecte procedure bij verhuis en in navolgende lijnen geef ik ter informatie wat context. Ik was tot voor vandaag tevreden Proximus-klant (sinds januari 2017). Omdat ik na verhuis Proximusabonnee wenste te blijven heb ik ervoor geopperd om dit abonnement te behouden (huidige aansluiting in het nieuwe appartement is via Telenet). Na het doorgeven van mijn verhuis, heb ik een technieker ontvangen op 16 april 2018 (voormiddag) op mijn nieuwe woonadres (huurder). Deze had echter een complexe situatie voorhanden omdat de aansteigkabels niet aanwezig bleken te zijn. Na een nauwkeurige en tevergeefse controle (ca. 1,5 uur) in de kelder van de verhuurder (in de nagelegen bakkerij), die het werk onaangekondigd ook moest neerleggen om te assisteren, werd de zoektocht gestaakt en is de technieker vertrokken na bespreken van de magere lijst opties. Onverwacht, kreeg ik binnen de 10 minuten een mail met een volledige opzeg van mijn abonnement en een bijh
Hallo hoe komt het dat ik ervoor niks moest betalen voor Proximus tv applicatie en nu deze maand krijg ik in mijn factuur een kost van 4,95€???
Sedert deze morgen heb ik geen tv meer. Ook de opnames bekijken lukken niet. De tv guide is zichtbaar maar als ik iets wil bekijken lukt het niet. Ik krijg de melding "onverwachts probleem. Geen verbinding. Wenst u hulp?" Ja...uiteraard ...verbinding wordt tot stand gebracht en alles zou in orde moeten zijn maar...nope. zelfde. Met nu pikzwarte achtergrond bij de tv gids. Heb al opgestart maar zonder resultaat. Mijn facturen zijn betaald en het internet werkt perfect . Help???
Hoe en naar waar kan ik een beeijs doormailen om alles terug actief te zetten vandaag nog?
Ik ben op zoek naar mijn abonnement nummer om mijn decoder te activeren, maar vind dit niet terug. Ik heb voorlopig geen factuur om dit op te zoeken. Op de handleiding om de decoder te activeren staat vermeld dat je je klanten nummer bij de hand moet hebben, maar niet het abonnement nummer...
Beste, Op onze factuur (Klantnr 620916201) staat er een éénmalige activatiekost van 59€ (installatie door de technicus) terwijl Stephan Apers van proximus ons bevestigde dat de installatie gratis was. De eerste decoder is volgens de offerte ook inbegrepen en on top krijgen we de eerste 4 maanden een karting van 20€ per maand. De aanrekening klopt dus helaas totaal niet. Kan dit rechtgezet worden en in overeenstemming gebracht worden met de offerte? Gr, Reynout
Betreft Mobielnr. 0471 08 11 55 Ik heb dit nummer opgezegd op 31/01/2018, volgens mij dien ik maar 1 maand opzeg te betalen (dus FEBRUARI.) maar men rekent mij telkens nog MAART en APRIL aan. Ik heb wel een bevestiging dat dit nummer pas! op 9 maart gedeactiveerd werd. Dat een opzeg niet doorstroomd is met alle respect niet mijn zorg maar wel die van Proximus en ik kan u wel zeggen dat de opzeg van mijn andere diensten niet al te schitterend werd verwerkt door Proximus, telkens het excuus "het is niet doorgestroomd" dan moet Proximus volgens mij eens dringend werk maken van degelijke IT, als ik zo eens op het forum rondlees... Ik heb een online klachtformulier ingediend maar ik kreeg geen bevestiging en ik vind de vermelding van mijn klacht nergens terug in Myproximus Ik ben 36 jaar trouw klant geweest (tot mijn vertrek onlangs naar het buitenland) maar het afscheid met Proximus is om te huilen. En dit is het antwoord van het Proximus-team en let even op de telefoonnummers I
Vorige maand werd de administratieve aanpassing op factuur gedaan voor de V6 test. Deze werd voor een gedeelte van de maand reeds aangerekend in de packprijs en dan als promo gecrediteerd. Resultaat was een verkeerde berekening, zodat de plus aanpassing niet correct in min werd gebracht. Dit werd na mailings aangepast. Vermits de test V6 gratis is ... Deze maand ( facturatie april ) kunnen we de factuur reeds raadplegen op MYPROXIMUS ... en ... ja, weer verkeerd. De gratis V6 test werd in het pack aangerekend voor 8,00 euro en slechts in promo verminderd met 6,00 euro. Dus de gratis test, brengt Proximus hier 2,00 euro op . Graag nazicht door Proximus . Zijn er nog gebruikers die reeds op MYPROXIMUS kunnen vaststellen dat er dank zij de V6 test de factuur verhoogd werd ? Ro
Beste proximus/forumgebruikers Ik heb enkele maanden terug een abonnement met internet, TV en vaste lijn bij jullie genomen. De vaste lijn heb ik enkel genomen omdat de prijs voor de eerste maanden dan goedkoper was. Nu wil ik deze opzeggen maar in het online opzegformulier ( link : https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html ) maar staat er dat het vaste lijnnummer ongeldig is. Het nummer dat ik heb ingegeven is correct en komt overeen met het nummer dat op MyProximus onder 'vaste lijn' staat. De opzegtermijn van 3 maanden voor de vaste lijn is ook verstreken. Ik heb deze vaste lijn wel echter nooit aangesloten en gebruikt. Hoe kan ik dit oplossen en hoe kan ik mijn vaste lijn opzeggen? Toen ik vorige keer in een Proximus winkel was vertelde men mij dat ze daar de vaste lijn niet konden opzeggen. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Met vriendelijke groeten Jelle
Hallo Ik zit sinds kort bij tuttimus S en je kan daar een bundel bij kiezen. Ik zou graag netflix kiezen voor €1,04 per maand extra, ik heb netflix gecontacteerd en ze hebben mij gezegd dat ik ook recht heb op een gratis maand kijken. Enig idee hoe ik dit moet doen? Bovendien staat op de proximus website dit: Wat wil dit nu exact zeggen? En gebeurt dit automarisch? Alvast bedankt.
Beste Ik heb een tuttimus pack waar alles al in zit kan ik dan ook van een smartphone promo van 9 euro genieten? Vriendelijke Groeten Davy
Geachte, Wij zijn verhuisd op 30 maart en hebben nu pas op 6 april aansluiting,krijgen wij dan geen compensatie voor die week,moet ik een kredietnota laten op maken bij proximus? En wij hebben netflix in ons pakket laten opnemen omdat we er 1 mochten kiesen en nu zie ik dat we daarvoor 10,99 moeten voor betalen?
Ik hoop langs deze weg wel snel antwoord te krijgen. Telefonisch geraak ik al 3 dagen niet binnen en een mail adres om proximus te bereiken is ook nergens te vinden. Ik heb intussen 2 MyProximus accounts. De eerste heb ik aangemaakt via mijn gsm om mijn verbruik te kunnen volgen (dit abonnement staat nog op mijn ouders hun naam) Een 2de heb ik aangemaakt n.a.v. mijn Eigen verhuis en bestelling van Internet-TV-Vaste lijn als nieuwe klant. De eerste mag blijven bestaan omdat dit de enige manier is om mijn verbruik te kunnen volgen aangezien dit abonnement niet tot mijn producten behoort. Op de 2de staat niets actief. Hiervoor kreeg ik een klantennummer nog voor activatie, maar op mijn eerste factuur staat een nieuw klantennummer. Waarom dit is weet ik niet echt. Als beide dan toch unieke nummers zijn, waarom dan een 2de klantennummer aanmaken voor mij? Probleem is nu dat mijn beide mail-adressen voor deze accounts in gebruik zijn. Ik ga echt niet nog een e-mail adres aanmake
Vorig jaar na terugkeer uit vakantie had géén internet meer , dit werd gemeld en in plaatst van dit te herstellen werd er bij mij een Modem b-box 3 geinstallleerd . Bijster tevreden ben ik er uberhaupt niet mee. Echter wat mij nu pas opvalt op mijn maandelijks factuur is het volgende : Periode Nombre Prix/mois TVA incl. Total en € TVA incl.* Modem b-box 1 mars - 31 mars 2 0,00 Op mijn eerste factuur na de installatie vind ik dit Installation DIY+Activation 363657947/1 12 juillet Modem b-box 363657947/2 Modem b-box 363657947 Er is maar 1 b-box 3 geinstalleerd en toch wordt er elke maal 2 b-boxen vermeld. Graag even uw uitleg . Mvg André
Nadat alles is uit getrokken en terug op is gestart. Is er nog steeds geen beeld. Aan wat kan het liggen, volgens jullie is de lijn goed? We zijn er al 5 jaar mee aant sukkelen. We hebben een nieuwe box en router en nog ontstaat dit probleem. En meestal s avonds en s andere daags heb ik weer tv.
Binnenkomende mail werkt; Uitgaande mail werkt niet door alleen email en wachtwoord in te vullen. Alle mails, gevonden op internet, met voorstellen van IMAP, Relay .....en poorten werken niet. Telenet, gmail, outlook werkt onmiddellijk door alleen email adres en wachtwoord in te vullen.
Ik betaal al jaren elke maand 8euro huur voor een decoder. Nu is deze na 7j defect, na een rit naar een Proximus center waar men mij vriendelijk vertelde, geen probleem we sturen u een nieuwe. Maand later krijg ik een factuur van 149,00 euro ?! Wat is dit voor een service. Als ik iets huur mag ik er toch van uitgaan dat de verhuurder verantwoordelijk is voor het functioneel zijn van het verhuurde goed.
In januari heb ik een vennootschap opgericht en bijgevolg wilde ik overschakelen van mijn privé overeenkomst naar een bizz All-in formule met behoud van mijn telefoon en gsm nummers. Ik ben toen naar de winkel geweest waar ze mij vertelden dat dit niet in 1 beweging mogelijk was en dat ze eerst het bizz contract moesten opstellen en pas als dit in orde was de overname van de nummers konden afronden. Er is dan een technieker langsgekomen om een nieuwe modem te installeren voor het bizz pakket. Ik ben daarna terug naar de winkel geweest om de overname te regelen, maar daar botste ik op een medewerker die niet wist wat hij moest doen. Volgens hem had hij niet voldoende kennis van business processen en hij stuurde mij door naar een andere winkel. Tegelijkertijd had ik dezelfde vraag ook online gesteld en heb ik een medewerker gevonden die dit voor mij wel zou kunnen regelen. Op 21 februari heb ik overname documenten getekend voor de telefoon en gsm nummers, maar ondertussen is het
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.