Skip to main content
Antwoord

Geen tv...

  • April 17, 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Sedert deze morgen heb ik geen tv meer. Ook de opnames bekijken lukken niet. De tv guide is zichtbaar maar als ik iets wil bekijken lukt het niet. Ik krijg de melding "onverwachts probleem. Geen verbinding. Wenst u hulp?" Ja...uiteraard ...verbinding wordt tot stand gebracht en alles zou in orde moeten zijn maar...nope. zelfde. Met nu pikzwarte achtergrond bij de tv gids. Heb al opgestart maar zonder resultaat. Mijn facturen zijn betaald en het internet werkt perfect . Help???

Beste antwoord door ElsJ

M10tje hoe is u decoder met de modem verbonden? Heeft u de modem ook al eens uit de stroom gehaald? Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 17, 2018
M10tje hoe is u decoder met de modem verbonden? Heeft u de modem ook al eens uit de stroom gehaald? Groeten Els

  • Auteur
  • Rising star
  • April 17, 2018
Probleem opgelost.
Na wat zoeken vond ik hoe ik mijn decoder kon resetten. En dat heeft het dus opgelost. Thx

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • April 17, 2018
M10tje dat doet me plezier nog een prettige avond. groeten Els