Ik hoop langs deze weg wel snel antwoord te krijgen. Telefonisch geraak ik al 3 dagen niet binnen en een mail adres om proximus te bereiken is ook nergens te vinden.
Ik heb intussen 2 MyProximus accounts.
De eerste heb ik aangemaakt via mijn gsm om mijn verbruik te kunnen volgen (dit abonnement staat nog op mijn ouders hun naam)
Een 2de heb ik aangemaakt n.a.v. mijn Eigen verhuis en bestelling van Internet-TV-Vaste lijn als nieuwe klant.
De eerste mag blijven bestaan omdat dit de enige manier is om mijn verbruik te kunnen volgen aangezien dit abonnement niet tot mijn producten behoort.
Op de 2de staat niets actief. Hiervoor kreeg ik een klantennummer nog voor activatie, maar op mijn eerste factuur staat een nieuw klantennummer.
Waarom dit is weet ik niet echt. Als beide dan toch unieke nummers zijn, waarom dan een 2de klantennummer aanmaken voor mij?
Probleem is nu dat mijn beide mail-adressen voor deze accounts in gebruik zijn. Ik ga echt niet nog een e-mail adres aanmaken voor een 3de Myproximus-account.
En zeker niet terwijl ik met de 2de account niks ben.
Hulp geboden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.