Beste proximus/forumgebruikers
Ik heb enkele maanden terug een abonnement met internet, TV en vaste lijn bij jullie genomen. De vaste lijn heb ik enkel genomen omdat de prijs voor de eerste maanden dan goedkoper was. Nu wil ik deze opzeggen maar in het online opzegformulier ( link : https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html ) maar staat er dat het vaste lijnnummer ongeldig is. Het nummer dat ik heb ingegeven is correct en komt overeen met het nummer dat op MyProximus onder 'vaste lijn' staat. De opzegtermijn van 3 maanden voor de vaste lijn is ook verstreken. Ik heb deze vaste lijn wel echter nooit aangesloten en gebruikt. Hoe kan ik dit oplossen en hoe kan ik mijn vaste lijn opzeggen? Toen ik vorige keer in een Proximus winkel was vertelde men mij dat ze daar de vaste lijn niet konden opzeggen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Met vriendelijke groeten
Jelle
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

