Betreft Mobielnr. 0471 08 11 55
Ik heb dit nummer opgezegd op 31/01/2018, volgens mij dien ik maar 1 maand opzeg te betalen (dus FEBRUARI.) maar men rekent mij telkens nog MAART en APRIL aan.
Ik heb wel een bevestiging dat dit nummer pas! op 9 maart gedeactiveerd werd. Dat een opzeg niet doorstroomd is met alle respect niet mijn zorg maar wel die van Proximus en ik kan u wel zeggen dat de opzeg van mijn andere diensten niet al te schitterend werd verwerkt door Proximus, telkens het excuus "het is niet doorgestroomd" dan moet Proximus volgens mij eens dringend werk maken van degelijke IT, als ik zo eens op het forum rondlees...
Ik heb een online klachtformulier ingediend maar ik kreeg geen bevestiging en ik vind de vermelding van mijn klacht nergens terug in Myproximus
Ik ben 36 jaar trouw klant geweest (tot mijn vertrek onlangs naar het buitenland) maar het afscheid met Proximus is om te huilen.
En dit is het antwoord van het Proximus-team en let even op de telefoonnummers
In tegenstelling staat het nummer 0476312624 pas opgezegd bij ons sinds 11/04/2018
dat verklaart natuurlijk de factuur,
Was je nummer 0476312624 reeds via een andere provider en simkaart actief?
Toch abonnementskosten na opzegtermijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.