Beste Proximus,
Ik ben hopeloos op zoek naar mijn klantnummer.
Als ik het online op vraag, krijg ik een melding dat het nummer niet bestaat.
Als ik bel naar het gratis nummer, krijg ik te horen dat ik met een vaste lijn moet bellen.
Als ik zoek op MyProximus, kan ik dat nummer nergens vinden.
Ik heb voorlopig nog geen factuur.
Heb ik dan wel een klantnummer?
Alvast bedankt,
Wout
Bladzijde 1 / 1
Klantennr : MyProximus - Mijn account - Mijn klantenprofiel (en uiteraard later op uw facturen)
Ik zie dat u "mobiele gebruiker" en geen "beheerder" bent, kan het dat iemand anders het contract onderschreven heeft (en "de facturen betaalt")?
Indien niet is er mijns inziens een probleem dat door Px medewerkers dient te worden verholpen
Zelf zie ik op mijn vast en op mijn mobiel account My Proximus onder mijn account - mijn klantenprofiel en mijn naam en mijn klantnr
Indien niet is er mijns inziens een probleem dat door Px medewerkers dient te worden verholpen
Zelf zie ik op mijn vast en op mijn mobiel account My Proximus onder mijn account - mijn klantenprofiel en mijn naam en mijn klantnr
bedankt voor alle hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.