Skip to main content
Vraag

Klantnummer in MyProximus

  • April 17, 2018
  • 5 reacties
  • 5443 Bekeken

Beste Proximus,

Ik ben hopeloos op zoek naar mijn klantnummer.
Als ik het online op vraag, krijg ik een melding dat het nummer niet bestaat.
Als ik bel naar het gratis nummer, krijg ik te horen dat ik met een vaste lijn moet bellen.
Als ik zoek op MyProximus, kan ik dat nummer nergens vinden.
Ik heb voorlopig nog geen factuur.

Heb ik dan wel een klantnummer?

Alvast bedankt,
Wout
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 17, 2018
Klantennr : MyProximus - Mijn account - Mijn klantenprofiel (en uiteraard later op uw facturen)

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 17, 2018
Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik zie het evenwel nergens terug:


Martin
  • April 17, 2018
lukt het niet via deze link > klik hier
of bent u geen beheerder mss > klik hier

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 17, 2018
Ik zie dat u "mobiele gebruiker" en geen "beheerder" bent, kan het dat iemand anders het contract onderschreven heeft (en "de facturen betaalt")?
Indien niet is er mijns inziens een probleem dat door Px medewerkers dient te worden verholpen
Zelf zie ik op mijn vast en op mijn mobiel account My Proximus onder mijn account - mijn klantenprofiel en mijn naam en mijn klantnr

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 18, 2018
bedankt voor alle hulp!