Skip to main content
Beste Proximus,



Ik ben hopeloos op zoek naar mijn klantnummer.

Als ik het online op vraag, krijg ik een melding dat het nummer niet bestaat.

Als ik bel naar het gratis nummer, krijg ik te horen dat ik met een vaste lijn moet bellen.

Als ik zoek op MyProximus, kan ik dat nummer nergens vinden.

Ik heb voorlopig nog geen factuur.



Heb ik dan wel een klantnummer?



Alvast bedankt,

Wout
Klantennr : MyProximus - Mijn account - Mijn klantenprofiel (en uiteraard later op uw facturen)
Dank je wel voor de snelle reactie.

Ik zie het evenwel nergens terug:


lukt het niet via deze link > klik hier

of bent u geen beheerder mss > klik hier
Ik zie dat u "mobiele gebruiker" en geen "beheerder" bent, kan het dat iemand anders het contract onderschreven heeft (en "de facturen betaalt")?

Indien niet is er mijns inziens een probleem dat door Px medewerkers dient te worden verholpen

Zelf zie ik op mijn vast en op mijn mobiel account My Proximus onder mijn account - mijn klantenprofiel en mijn naam en mijn klantnr
bedankt voor alle hulp!

Reageer