Skip to main content
Vraag

Fout in factuur

  • April 15, 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Beste,
Op onze factuur (Klantnr 620916201) staat er een éénmalige activatiekost van 59€ (installatie door de technicus) terwijl Stephan Apers van proximus ons bevestigde dat de installatie gratis was. De eerste decoder is volgens de offerte ook inbegrepen en on top krijgen we de eerste 4 maanden een karting van 20€ per maand.
De aanrekening klopt dus helaas totaal niet.
Kan dit rechtgezet worden en in overeenstemming gebracht worden met de offerte?

Gr,
Reynout
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 17, 2018
Kan je ons via deze link je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.

Mvg WIlfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 17, 2018
Beste,
Ik heb de nodige gegevens doorgestuurd via de gevraagde link.
Gr