Skip to main content
Vraag

V6 gratis test levert weer foutieve factuur op ....

  • April 16, 2018
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
Vorige maand werd de administratieve aanpassing op factuur gedaan voor de V6 test. Deze werd voor een gedeelte van de maand reeds aangerekend in de packprijs en dan als promo gecrediteerd.
Resultaat was een verkeerde berekening, zodat de plus aanpassing niet correct in min werd gebracht. Dit werd na mailings aangepast. Vermits de test V6 gratis is ...
Deze maand ( facturatie april ) kunnen we de factuur reeds raadplegen op MYPROXIMUS ... en ... ja, weer verkeerd.
De gratis V6 test werd in het pack aangerekend voor 8,00 euro en slechts in promo verminderd met 6,00 euro. Dus de gratis test, brengt Proximus hier 2,00 euro op .

Graag nazicht door Proximus .
Zijn er nog gebruikers die reeds op MYPROXIMUS kunnen vaststellen dat er dank zij de V6 test de factuur verhoogd werd ?

Ro
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • April 16, 2018
Opgepast,bij voorlopige facturen kun je niet echt afgaan op promoties enz... en moet je eigenlijk de eindafrekening afwachten, zo staat er voor april bij mij nu: gratis film = 4,99 €
maar op de eindafrekening zal dit wel kloppen en 0 € aangerekend worden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2018
Martin, dit is wel de definitieve factuur voor april. Staat zo al in mijn factuurreeks. Dus 8 euro erbij voor V6 , maar slechts 6 euro negatief. Totlale factuur is dus verhoogd met 2 euro voor de "gratis" test.
Foutief sus.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2018
Sorry. Foutief dus .

Martin
  • April 16, 2018
Ja dat is natuurlijk wat anders bij mij is dit nog een voorlopige die ik voor april vind op myproximus en daarmee dacht ik dat het ook bij u om een voorlopige gin, dus vergeet dan maar wat ik hier gepost heb.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 16, 2018
Niet erg Martin. Positief is al dat je reageert !
Als je in myproximus bij mijn facturen gaat zien, zie je toch de historische reeks van facturen staan, en als laatste de nieuwe onbetaalde factuur, vandaar.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2018
Kan dit nagezien worden ?

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2018
Kan een Proximus medewerker dit nazien a.u.b. .

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2018
Ter info betreft factuur 6833268522 van 14 april 2018

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 17, 2018
Beste Ro,

Dossier 33747878 is hiervoor al in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE