Skip to main content
Vraag

Hoe consulteer ik oudere facturen? Zie enkel de recente....

  • April 17, 2018
  • 10 reacties
  • 934 Bekeken

Ik kan enkel recente facturen bekijken, terwijl ik deze van vorig jaar moet hebben.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • April 17, 2018
Dan moet je bij 'mijn facturen' op de balk '+ Archief' klikken,
bij mij staan er dan facturen tot 01/06/2016
Zo niet,dan misschien beter even bellen

Martin
  • April 17, 2018
http://Proximus.be/login > "mijn facturen" > "Details bekijken" > en dan op

klikken, om vorige facturen te zien die je kunt downloaden in pdf

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 18, 2018
Je hebt inderdaad enkel maar toegang tot de laatst recentste facturen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven en de kopies die je wenst? Dan kunnen we deze bezorgen. Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 18, 2018
Hoezo? Zelf zie ik alle oude facturen I het archief zoals Martin schrijft.
Dit tot juni 2016 dus zeker deze van vorig jaar.
Is dit dan niet het geval voor andere klanten?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 18, 2018
Mijn vast archief gaat terug tot 06/16, mijn mobiel archief (voorlopig?) terug tot 05/17 (en uiteraard ben ik langer klant met facturen)
Misschien voert Px dus nog aanpassingen door...

Martin
  • April 18, 2018
is dit onder het zelfde mypoximus account of een apart!

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 18, 2018
Apart Martin

Martin
  • April 18, 2018
daar kan ik de oudere ook niet raadplegen voor mijn apart mobiel myproximus account.

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 18, 2018
Ik zie in archief tot 4/5/2016.

Martin
  • April 18, 2018
voor mijn myproximus account waar mijn "Internet +TV +TF" aangekoppeld is, is dit ook terug op te vragen tot juni 2016.