In januari heb ik een vennootschap opgericht en bijgevolg wilde ik overschakelen van mijn privé overeenkomst naar een bizz All-in formule met behoud van mijn telefoon en gsm nummers. Ik ben toen naar de winkel geweest waar ze mij vertelden dat dit niet in 1 beweging mogelijk was en dat ze eerst het bizz contract moesten opstellen en pas als dit in orde was de overname van de nummers konden afronden.
Er is dan een technieker langsgekomen om een nieuwe modem te installeren voor het bizz pakket. Ik ben daarna terug naar de winkel geweest om de overname te regelen, maar daar botste ik op een medewerker die niet wist wat hij moest doen. Volgens hem had hij niet voldoende kennis van business processen en hij stuurde mij door naar een andere winkel.
Tegelijkertijd had ik dezelfde vraag ook online gesteld en heb ik een medewerker gevonden die dit voor mij wel zou kunnen regelen. Op 21 februari heb ik overname documenten getekend voor de telefoon en gsm nummers, maar ondertussen is het nog steeds niet in orde. Ik heb met die medewerker al verschillende keren contact gehad, maar het enige dat ze mij kan vertellen is dat de overname aanvraag 'vast zit in het systeem'. Ondertussen zijn we bijna 2 (!!!!) maanden verder en sta ik nog geen stap verder. Ik ben nog steeds onbereikbaar op mijn oorspronkelijk telefoonnummer!!
Het heeft bovendien een aantal ongewenste neveneffecten. We krijgen constant berichten dat we over onze Mobile data limiet zitten en we worden er ook effectief voor gefactureerd. Ook al zouden we met het correct (gevraagde) pakket ver onder onze limiet zitten.
Dit wordt wel telkens gecorrigeerd door de medewerker, maar het blijft lastig.
Ook TV Overal lijkt niet te werken omwille van dezelfde problemen!
Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zien!!
Klantnummer: 620816360
Vraag
Overname huisnummer nog steeds geblokkeerd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.