Skip to main content
Antwoord

Decoder

  • January 13, 2018
  • 6 reacties
  • 749 Bekeken

Ik betaal al jaren elke maand 8euro huur voor een decoder. Nu is deze na 7j defect, na een rit naar een Proximus center waar men mij vriendelijk vertelde, geen probleem we sturen u een nieuwe. Maand later krijg ik een factuur van 149,00 euro ?!

Wat is dit voor een service. Als ik iets huur mag ik er toch van uitgaan dat de verhuurder verantwoordelijk is voor het functioneel zijn van het verhuurde goed.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Ward, deze 149 euro werd waarschijnlijk aangerekend voor het niet inleveren van de oude decoder. Heb je dit gedaan? Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • January 13, 2018
Ter info:
normaal wordt het omruilen van een defecte decoder op deze manier geregeld >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 15, 2018
Beste Ward, deze 149 euro werd waarschijnlijk aangerekend voor het niet inleveren van de oude decoder. Heb je dit gedaan? Groetjes Freya

  • Apprentice
  • April 14, 2018
Breek me de bek niet open, FreyaVR.

Ik ben al sinds begin januari overgestapt naar Scarlet, en mijn decoder/modem heb ik via jullie retourformulier teruggestuurd met ups en toch ontvang ik nog elke maand een factuur van pxm.

Hoe lang blijft dit spelletje nog aanhouden? Ik heb daarvoor al gebeld, gemaild, binnengestapt in een pxm winkel, zonder resultaat.

Via deze weg wil ik het ook eens proberen. Stop met facturen sturen voor zaken die ik niet meer in huis heb. En graag een creditnota voor alles wat ik nog betaald heb aan jullie sinds 08/01/2018.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 14, 2018
Kan je ons via deze link je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.

Mvg WIlfried

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 16, 2018
Alan,

een collega is bezig met onderzoek. Kan ze je nm op het bij ons gekende gsm contactnummer bereiken ?

Vriendelijke groeten,

Tina

  • Apprentice
  • April 16, 2018
Dag Tina,

Ik ben tijdens de kantooruren niet bereikbaar. Na 17u30 wel (behalve op dinsdag)

Vriendelijke groeten,
Ben