Skip to main content

Geen beeld meer


Nadat alles is uit getrokken en terug op is gestart. Is er nog steeds geen beeld.
Aan wat kan het liggen, volgens jullie is de lijn goed? We zijn er al 5 jaar mee aant sukkelen. We hebben een nieuwe box en router en nog ontstaat dit probleem. En meestal s avonds en s andere daags heb ik weer tv.

29 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 13 februari 2017

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 februari 2017
Geachte,
Wij hebben dit allemaal al gedaan.(gereset)
Ik kijk tv via ipad tv overal. Dat is natuurlijk niet hetzelfde
Ik probeerde dat aan de telefoon ook uit te leggen maar ik moest en zal eerst alles resetten en dan is dat in orde zeiden ze. Ik zit nog altijd zonder beeld ( nu 4 u al geen beeld)
Op mijn vorig adres had ik daar ook last van en toen mochten we onze box en router omwisselen.
Daarna even goed gegaan maar na een tijdje weer hetzelfde probleem. We zijn nu verhuisd.
Ze zijn proximus komen aansluiten. Alles gaat goed en nu weer dit probleem

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 13 februari 2017
Kan je ons via en privé bericht je klantnummer of telefoonnummer doorsturen ? Dan kijk ik het even na. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 februari 2017
036772570

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 februari 2017
036772570

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 13 februari 2017
Ik heb even ge keken en kan zien dat de modem niet is gereset. Hij is herstart geweest maar je kan best en reset van de bbox3 uitvoeren.

    Er bevindt zich een resetknop op de achterkant van de b-box 3 (tussen de blauwe DSL-poort en de zwarte USB-poort). Om deze te kunnen indrukken, hebt u een puntig voorwerp nodig, bijvoorbeeld de punt van een balpen. Zet de modem aan en houd deze resetknop gedurende ongeveer 20 seconden ingedrukt. [img]https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/images/mdm_reset/modem-b-box-3-reset.jpg/modem-b-box-3-reset.jpg[/img]
  1. De controlelampjes aan de voorkant van de modem gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat uw modem gereset is.
  2. Wacht even om uw internetverbinding te gebruiken totdat het lampje brandt.

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 februari 2017
Momenteel is het na 5 u het beeld terug aangesprongen. Ik ga morgen alles resetten. Alvast bedankt voor de moeite te doen om ons te helpen en bedankt voor de hulp

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 13 februari 2017
Dat is graag gedaan. Nog een fijne avond. Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 14 februari 2017
Van middag heb ik alles gereset.
Het gaat goed tot nu 18u18. Ik moet weer verbinding maken en als dat gebeurd heb ik 5 sec beeld en dan loopt hij weer vast. Dus vandaag zit ik weer zondr beeld

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 14 februari 2017
Hi Debbie,

Na een check up van uw lijn,

vind ik niet een directe oorzaak extern. lijnsynchronisatie stabiel tot op de bbox3 router ( enige onderbrekingen die ik zie is wanneer de bbox3 werd herstart manueel)

Wat ik wel merk is dat er verbindingsproblemen zijn naar beide decoders toe.

Ik zie een v5 mini en een v5 met harde schijf verbonden aan die bbox router waar ik bij allebei stream quality problemen zie tussen de decoders en de bbox3 router.

Ik zou eventueel eens hier verbinding willen maken met die bbox3 router maar daardoor zou je even zonder dsl signaal zitten..is dat een probleem?

mvg sabine

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 14 februari 2017
nee dit is geen probleem

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 14 februari 2017
Hi Debbie,

ik deed een upgrade op de bbox router en probeerde via remote daarna je decoders te herstarten/de v5 mini geeft respons, de v5 zelf met harde schijf kan ik niet bereiken..

Is nu afwachten hoe alles verloopt.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 14 februari 2017
ik heb voorlopig terug beeld

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 14 februari 2017
laat ons weten indien nog problemen zijn..

mvg sabine

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
Het is weer van da. Weer verbinding maken en na 2 minuten staat het beeld weer vast en spring het weer op onverwacht probleem. Wat nu?

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 8 maart 2017
Dag Debbie, daar je blijft problemen ondervinden kunnen we best eens en happyhouse technicus bij je langs sturen die alles eens na kijkt en op punt stelt.

www.proximus.be/happyhouse

Mvg,Robrecht

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
Het is altijd tegen de avond en s andere daags is dat voorbij of is het s avonds weer terug een probleem

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
Er mag altijd iemand eens langs komen. Het wordt stilaan tijd dat dit probleem eens en voor altijd opgelost geraakt. Dit is al 4,5 jaar bezig.

Martin
  • 32661 reacties
  • 8 maart 2017
Gebruik je misschien PLC's als draadloze oplossing tussen je bbox en decoder, omdat je zegt dat het voorvalt tegen de avond.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
Nee, wij hebben geen domotica of plc.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
Weer van dat

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 8 maart 2017
Debbie, kan je ons een gsm nummer doorsturen en enkele dagen dat er en technicus mag langs komen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Center

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2017
04xxxx
[Edit Wim: gsm nummer verwijderd]
Ik ben altijd om 13u te bereiken en thuis. Buiten het weekend ben ik meestal bereikbaar

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 8 maart 2017
Debbie, onze technicus komt nu vrijdag langs tussen 16:30 en 20:00. Je zal nog een sms ontvangen ter bevestiging van de afspraak. Wel raad ik je aan om je bovenstaande bericht te verwijderen. Daar nu iedereen je gsm nummer kan zien.

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 21 maart 2017
we hebben het probleem terug. Vandaag de 1 ste keer terug