Skip to main content
Antwoord

Proximus en windows 10 mail

  • November 19, 2017
  • 5 reacties
  • 1804 Bekeken

Binnenkomende mail werkt; Uitgaande mail werkt niet door alleen email en wachtwoord in te vullen. Alle mails, gevonden op internet, met voorstellen van IMAP, Relay .....en poorten werken niet. Telenet, gmail, outlook werkt onmiddellijk door alleen email adres en wachtwoord in te vullen.

Beste antwoord door ThomasP

Hey ALVERVAE, ik zag dat je topic nog open stond zonder antwoord. Heb je nog steeds problemen met je mail? Mocht dit het geval zijn:
Enkele zaken die je kan problemen:
  • Controleer of je toegang hebt tot je mailbox via onze webmail. Lukt dit? Kan je mails versturen? Ok? Dan zijn we zeker dat er geen probleem is met je mailbox of je login en ligt het probleem dus aan je mailclient (Outlook, Windows Mail etc)
  • Verwijder je email account uit je mailclient en voeg deze opnieuw toe. Deze pagina kan je hierbij helpen.
Laat ons maar iets weten!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • November 19, 2017
windows 10 Mail
- accountinstellingen
- change mailbox sync setteings / option for syncing your content
- geadvanceerde instellingen / incomming and outgoing mail server
incomming server: imap.proximus.be:993:1
outgoing SMTP server: relay.proximus.be:587:0
(v) outgoing server requieres authentication
(v) use the same username and password for sending mail
(v) Require SSL for incomming email
(v) Require SSL for outgoing email

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2017
Zoals ik in mijn vraag formuleerde werkte waarschijnlijk vroeger maar nu niet meer.

Martin
  • November 19, 2017
dan zal je eens moeten laten nakijken door iemand van proximus of er eventueel iets met de account instellingen verkeerd is want bij mij werkt het nog op deze manier onder windows10-1703.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 30, 2017
Hey ALVERVAE, ik zag dat je topic nog open stond zonder antwoord. Heb je nog steeds problemen met je mail? Mocht dit het geval zijn:
Enkele zaken die je kan problemen:
  • Controleer of je toegang hebt tot je mailbox via onze webmail. Lukt dit? Kan je mails versturen? Ok? Dan zijn we zeker dat er geen probleem is met je mailbox of je login en ligt het probleem dus aan je mailclient (Outlook, Windows Mail etc)
  • Verwijder je email account uit je mailclient en voeg deze opnieuw toe. Deze pagina kan je hierbij helpen.
Laat ons maar iets weten!

  • Apprentice
  • April 16, 2018
Below a picture that indicates how to make the send box ok again in windows 10:

http://users.skynet.be/xixou/proximus_mail_settings.jpg