Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik kan noch via laptop, noch via smartphone, noch via webmail nieuwe e-mail binnenhalen. Communicatie vanuit Proximus is zoals steeds quasi nihil. Bij het proberen aanmelden op Proximus Webmail krijg ik enkel de boodschap "Mailbox locked". Ik kan geen connectie meer maken met de mailserver. Mijn klantennummer is 605797886. Graag z.s.m. ondersteuning en rechtzetting, aub.
Beste, We hebben een probleem met het spelen van destiny 2 op PS4. We krijgen altijd de Cabbage foutmelding. Ik heb vandaag reeds 2x naar de helpdesk gebeld : eerste keer heeft de medewerker een aanpassing gedaan maar geen oplossing, tweede maal gebeld en toen moest ik zelf gaan zoeken in het forum. Niet echt een oplossing dus graag wat hulp gevraagd.
Is er een storing in de app? Ik zou graag mijn bestelling afronden maar telkens als ik mijn pasportnr heb ingegeven geraak ik niet meer verder. Kan dit zo vlug mogelijk opgelost worden aub
Ik ben momenteel nog klant bij Telenet, maar heb onlangs ingetekend op een promotie van Proximus. Bij de bestelling heb ik mijn EasySwitch ID meegegeven, met de expliciete vraag om ook mijn huidige telefoonnummer (vaste lijn) mee over te dragen naar Proximus. Gisteren krijg ik een sms om mijn afspraak met de technicus (morgen 23/05) te bevestigen. Hierin wordt echter een volledig nieuw telefoonnummer vermeld. Ik heb net gebeld naar de klantendienst en volgens de medewerker daar zou het nieuwe nummer enkel mijn identificatie voor ProximusTV zijn, en zou mijn bestaande telefoonnummer wel degelijk worden overgedragen. Langs deze weg wil ik toch even polsen of dit klopt. Mogelijk zijn er andere personen met een gelijkaardige ervaring, of kan een medewerker van Proximus dit expliciet bevestigen?
na de registratie van de simkaart zag ik dat de verkeerde naam erop staat nu wil ik da laten wijzigen maar nergens vind ik hoe ik dit moet doen weet er iemand hoe ik dit kan wijzigen
In de buurt is men glasvezel aan het aanleggen. Op zich niks op tegen, integendeel. Helaas verlopen de werkzaamheden niet zo vlotjes: stoep en fietspad wordt meermaals opengebroken. Met de werknemers kan moeilijk gecommuniceerd worden, wegens geen enkele landstaal machtig en een opzichter is zelden aanwezig. En nu als laatste plaatst men de kabels op de gevel (soms ook niet blijkbaar). Ik ben erg ontevreden over de manier waarop dit is geplaatst, een betere kabeltracé was mogelijk. Ik kan moeilijk met mijn klacht terecht. Ik probeer online, maar een foto wordt niet opgeladen door het systeem en daarom is het doorsturen ook niet mogelijk. Heeft iemand een uitweg, ervaring hiermee?
Vorige week vrijdag (16/02) is een installateur ons Proximus pack komen installeren. Internet werkt perfect, TV ook. Alleen lukt het mij al 3 dagen niet om in te loggen op de Proximus TV App (met mijn inloggegevens van MyProximus). Als ik op deze laatste app ga kijken, staat er dat Proximus TV App nog niet beschikbaar is. Waarom is dit nog niet beschikbaar? En wanneer kan dit wel? Alvast bedankt voor jullie duidelijk antwoord.
Vorige week vrijdag heeft mijn decoder het begeven en al laten omruilen na een telefoontje. Maar nu is er iets gebeurd dat door onoplettendheid de afstandsbediening mee in de doos heb gestoken en mee opgestuurd, zonder erg en natuurlijk extra te controleren. Dus nu zit ik hier met een vervang toestel zonder afstandsbediening
Mijn simkaart werd onlangs geblokkeerd omdat ik niet akkoord was met mijn factuur. Ik probeerde zelf de deails op te zoeken online maar tevergeefs. Het is onmogelijk om me in te loggen via mijn gsm nummer noch mijn klantummer? wat moet ik doen ? mvg
Vandaag probeer ik in te loggen op my proximus. Wéér de melding dat ik om technische redenen niets kan raadplegen. Dan maar weer de klantendienst bellen. Krijg ik te horen "ja, wij kunnen er ook niet in en we zien ook de facturen niet en 't is hier al moeilijk genoeg zo, ik ga de conversatie hier eindigen". Ik heb nu al zo vaak geprobeerd om de klantenzone te raadplegen, al zo vaak naar de klantendienst gebeld. Het arrogante toontje van de mensen waarvan je hoopt dat ze je kunnen helpen, tart alle verbeelding. Wie heeft hier nog problemen mee ?
Nieuwe woning, en ik heb de volgende situatie : Kabel van Proximus komt binnen in garage, en daar staat ook de aansluitdoos. In de living staat een telefoonstopcontact (5 gaatjes) waar vorige bewoner de telefoon had staan. Nu wil ik op die plaats de tv plaatsen, maar heb daar dus enkel telefoonkabel heen lopen. Ik dacht het nu op te lossen door de modem bij dit telefoonstopcontact te plaatsen, zoals in de afbeelding: Is dit mogelijk? Geen verlies van snelheid of kwaliteit? Nadeel is dan wel dat ik direct naast de modem de telefoon moet plaatsen, en geen andere netwerkaansluitingen in huis kan gebruiken? Maar dit is op te lossen met wifi. Of zie ik nog iets over het hoofd?
Beste Ik heb onlangs contact gehad met de klantendienst hieromtrent, maar zij meldden mij dat ze geen zicht hebben op de timing omtrent mijn benodigdheden en raadden mij aan om de vraag op dit forum te stellen. Mijn klantnummer is 1209346. Ik heb momenteel alleen vaste telefoon en internet van Proximus. TV kijk ik nog via de ouderwetse kabel. Ik zou graag Proximus TV hebben, maar in mijn straat liggen daarvoor niet de nodige kabels. Komt dat ooit wel in mijn straat? Zo ja, wanneer? Alvast dank voor uw reactie.
Hallo, Ik heb me zopas een smart tv aangekocht merk Medion X14302 (MD 31398) en wil daar mijn oudere dvd speler van het merk Samsung op aansluiten type p191. het is me gelukt om beeld te verkrijgen via aansluiting scart kabel tussen decoder en dvd speler maar heb geen geluid. Hoe los ik dit op. Dank bij voorbaat
Op vrijdagnamiddag 19/05 vastgesteld dat we geen internet en tv hebben al zeker tot dinsdagmorgen 23/05 omdat Proximus geen techniekers heeft die de nieuwste fiber lijnen kan repareren en al zeker niet in het weekend. Het is niet te geloven wat er bij proximus allemaal gebeurd. Ik probeerde net nog een half uur te bellen om te weten wanneer mijn afspraak zal zijn op dinsdag maar het is alsof ze mijn telefoon niet meer willen opnemen. Ik dien een officiële klacht in bij de ombuds en ik eis ons dossier op bij proximus; Ik stel deze vraag via het forum want mijn telefoon wordt niet meer opgepakt. Het dossier bevat al heel wat interventies die alle stoten van Proximus aantoont sinds de verhuis naar onze nieuw woonst. In het kader van GDPR moet het niet te moeilijk zijn om dit dossier te pakken te krijgen. Via een FON ook geen internet te krijgen want dat signaal is niet sterk genoeg....anno 2018
Goeiemorgen, Gisterenmorgen kreeg ik een sms van proximus dat mijn data binnen mijn abonnement bijna opgebruikt was. in dat bericht stond er wel dat ik wel de mogelijkheid had om via de MyProximus app 500MB extra op te vragen à €5. Ik heb meteen de My Proximus app geraadpleegd en daar kon ik nergens opladen voor €5. Exact drie uur later kreeg ik opnieuw een bericht dat ik mijn abonnement al met €10 overschreden had, exact vijf uur later kreeg ik een bericht dat ik mijn abonnement met €25 overschreden had. Toen ik keek op MyProximus app had ik SLECHTS 262MB meer verbruikt bovenop mijn abonnement, maar toch werd er al €25 meer aangerekend??? terwijl er zogezegd de mogelijkheid bestaat om via de My Proximus app 500MB te kopen voor slechts €5? een mogelijkheid die nergens terug te vinden is!!! wat een afzetterij naar jullie klanten toe. Ik zou mij eerlijkgezegd echt beginnen schamen. Hierbij het bewijs. Ik kan u nu al meegeven, als ik hiervan een factuur krijg , stap ik prompt ov
Hallo, Ik probeer al enkele weken Proximus TV te laten activeren en de Favoriete App te wijzigen: het enige dat de proximus helpdesk tot nu toe heeft gedaan is ticketjes aanmaken maar of daar ook iets mee gebeurt..... In My Proximus staat de Proximus TV actief met G nummer en al (maar blijkbaar is er niets aan gelinkt) In My Proximus staat de favoriete app op WhatsApp maar dat kan niet gewijzigd worden omwille van de melding 'Uw bestelling is in behandeling' (dit is al zo sinds 15 maart ongeveer). Wordt dit forum wel gelezen door de IT afdeling van Proximus?
Sinds een week werkt mijn proximus tv app niet meer op 2 tablets. Ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. In kan inloggen en er verschijnt het hoofdmenu maar daarna kan ik geen programma bekijken. Er blijven 3 bolletjes lopen, een soort zandlopertje. Op mijn smartphone werkt de app wel. Ik heb versie 4.4 android op mijn tablet, dit zou voldoende moeten zijn. Heeft iemand zelfde probleem?
Beste, Mijn factuur is niet ok. Voor internet ben ik door het werk overgeschakeld naar telenet. Op 1 juni werd de bbox binnengebracht in het proximuscenter in brusselzuid. Nu staat een aanrekening van 99 euro op de factuur, graag snel een kredietnota voor dit bedrag, dat ik niet zal betalen Wij hebben ook geen vaste telefoon meer in gebruik bij proximus maar betalen nog steeds huur 2,40 euro voor een Yap toestel. Wat moeten wij hiervoor doen om dit te vermijden? Alvast bedankt
Ik zie dat je met Premiumpunten ofwel voor 5€ kan herladen, ofwel voor 25€. Met 5€ is je nummer maar 6 maanden beschikbaar. Als ik nu 2 bons van 5€ neem en die achter elkaar ingeef op mijn GSM, is mijn nummer dan voor een jaar beschikbaar? Normaal gezien als je herlaad voor 10€, ben je een jaar gerust. Ik bel enkel in noodgevallen, dus meer heb ik echt niet nodig, maar ik wil wel mijn nummer actief houden, want er staat nu nog krediet op. Of kan Proximus het lumineus idee hebben om ook een herlaadwaarde van 10€ ter beschikking te stellen? Kan iemand dat eens aan de beslissers van Premium doorgeven? 🤳🏼
http://www.zdnet.be/nieuws/182652/kpn-test-uitzendingen-4k-resolutie/ Sporza gaat dus in UHD te bekijken zijn in Nederland (KPN). Waar blijft Proximus ???
Beste, Ik ben nog maar een tweetal maanden klant bij proximus en ik heb sedert begin redelijk wat problemen met de Wifi van de BBOX3 zelf.. -> Wifi signaal is goed maar opeens ( zowel op de 2.4 GHz als de GHz) is er geen internetconnectie mogelijk op beide Wifi netwerk. Je ben wel veerbonden met de BBOX wifi maar geen internetconnectiviteit. Enkel herstart van de BBox brengt weer Wifi met internetconnectiviteit. Dit gebeurd bijna dagelijks.... En we zijn lichte gebruikers... -> Installateur heeft ook Wifi Bridge aanbevolen en geinstalleerd voor proximus TV... Heb het gevoel dat sedertdien de snelheid van onze Wifi drastich naar beneden is gegaan.. op verschillende speedtesten is gebleken dat ik soms minder dan 10 Mbps haal... Soms heb ik het gevoel dat ik beter bij telenet was gebleven... Iemand hetzelfde voor of eventueel een oplossing? Bedankt! Groeten, Anthony
Alleproblemen.be is gemakelijker om een storing te melden dan bij proximus. Die doen dat dan zelfs voor alle providers. Dat toont toch aan dat proximus een haakje mist eh. Bv al 23 mensen hebben het zelfde probleem in dezelfde gemeente zo te zien in oostende stene. Dan bel je naar proximus en daar vragen ze aan jouw om je router te herstarten of de kabels te controleren. Typisch proximus.
Aanvraag telefonisch aangevraagd. Eerste vrouw kon mij goed helpen en legde alles goed uit. Zou mij terugbellen maar later dan afgesproken uur. Andere persoon gebeld en gaf totaal andere uitleg. Uitleg gekregen dat overdracht naar privé 59 euro kost (simpele overzetting zonder fysieke tussenkomst). Nu krijg ik gisteren brief thuis met overdracht. Installatieadres is een totaal ander adres dan wat ik op mijn eerste brief had geschreven. 1e telefoon - na 5 minuten wachten: persoon had mijn gsm nummer en lijn is verbroken geweest maar doet moeite niet om terug te bellen 2e telefoon - 5-10 minuten moeten wachten - krijg ik een persoon aan telefoon die mij zei: wacht even aan de lijn ik zoek snel op. na 15 minuten zelf maar toegelegd en opnieuw zelf gebeld 3e telefoon - 5-10 wachten - eindelijk iemand die wel kon helpen maar alles uitleggen en uitzoeken koste weer eens 15 minuten. Alles te samen ben ik dus meer dan een uur kwijt voor een simpele overzetting, nochtans was al
Ik heb een probleem met het inloggen.. Via http://192.168.1.1 kan ik maar niet inloggen met "User" en het wachtwoord dat op de sticker staat (ook niet na aantal keer resetten van de bbox via de resetknop..) Kan iemand me misschien helpen met een andere manier om hierop in te loggen? Sinds gisterenavond dan ook geen Proximus TV meer.. Enkel het infokanaal (zendernr 999) is te zien. Zappen lukt helemaal niet. Dan vandaag snelheidstest gedaan via de website van proximus (resultaat in afbeelding). Dit is een test wanneer ik verbonden was met de kabel.. Hoe krijg ik mijn snelheid terug omhoog? 😞.
Email waar ik al jaren mede werk is plotseling niet meer herkenbaar hoe komt dit??Heb al veel dingen uitgeprobeerd maar het lukt niet ik ontvang soms wel mijn mails op mij HP tablet raar maar waar op mijn zakelijke pc hoofd laptop thuis géén ontvangs ook soms op mijn smartfone.Mijn vrouw die aangsloten is op dezelfde wifi ontvangt ons gezamelijke mails maar wel op haar eigen mail adres. wie geeft mij raad?????
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.