Factuur bbox

  • 14 July 2017
  • 7 reacties
  • 588 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Beste,
Mijn factuur is niet ok. Voor internet ben ik door het werk overgeschakeld naar telenet. Op 1 juni werd de bbox binnengebracht in het proximuscenter in brusselzuid. Nu staat een aanrekening van 99 euro op de factuur, graag snel een kredietnota voor dit bedrag, dat ik niet zal betalen

Wij hebben ook geen vaste telefoon meer in gebruik bij proximus maar betalen nog steeds huur 2,40 euro voor een Yap toestel. Wat moeten wij hiervoor doen om dit te vermijden?

Alvast bedankt

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

excuses dat de retour niet werd geregistreerd. Aanrekening werd aangepast. Bevestiging per mail wordt nog verstuurd.

mvg Tina
Ok, dank je wel, heb dit ondertussen ontvangen.

Maar ik heb geen antwoord gekregen op de 2de vraag, wat te doen met dat Yap Toestel, waarvoor we maandelijks 2,40 euro betalen en we hebben geen vaste telefoon meer bij proximus, enkel 2 gsms, 1 abonnement en 1 prepaid.

Alvast bedankt om hierop ook een positieve reactie te krijgen.
Mvg,
Cdo
Beste,

We zijn 9 maanden verder en nog steeds betaal ik voor het huren van een vast toestel. Wanneer kan dit rechtgezet worden????
Hopend op een 'snelle' oplossing.
Mvg,
Cdo
Reputatie 7
Badge +4
Tja
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/21/zo-wil-proximus-tegemoet-komen-aan-klanten-die-al-jarenlang-tele/

Betrokken formulier is ondertussen blijkbaar niet meer beschikbaar
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?v1=shorturl&v6=telefoonverhuur
Een Yap = toestel met draaischijf (in principe) is een zeer oud toestel ....
Mocht er in de loop van volgende week geen (positieve) reactie komen van Px medewerkers misschien
of een briefje schrijven naar Proximus Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan 27 1030 Brussel (huur opzeggen en hun het toestel ter beschikking houden)
of stuur een e-mail met gelijkaardige info naar onderstaande
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
stuur een e-mail - ik ken mijn nr (er zit niets anders op dan uw gsm abo nr op te geven...) - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen: onderaan rechts webpagina e-mail ons ...
Succes
Wij hebben immers ook geen brief gekregen omtrent ons toestel
Reputatie 7
Badge +4
Die brief zou bij de factuur van december (moeten) gezeten hebben.
https://www.hln.be/geld/consument/zo-zeg-je-als-proximus-klant-huur-van-vaste-telefoontoestel-op-maar-een-financiele-compensatie-voorziet-bedrijf-niet~acc21203/
Eventueel proberen om (tot decmeber 2017?) met terugwerkende kracht een kredietnota te krijgen.

P.S.
Zelf kan ik bovenstaande bv. in MyProximus niet controleren omdat ik (sinds jaar en dag) geen gehuurd telefoontoestel meer heb.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de opzeg nogmaals gedaan, het zou kunnen dat je standaard een verzoek krijg tom het toestel binnen te brengen maar dat mag je negeren. Verdere vragen graag via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Bedankt. Jan

Reageer