Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer


Sinds een week werkt mijn proximus tv app niet meer op 2 tablets.
Ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
In kan inloggen en er verschijnt het hoofdmenu maar daarna kan ik geen programma bekijken.
Er blijven 3 bolletjes lopen, een soort zandlopertje.
Op mijn smartphone werkt de app wel.
Ik heb versie 4.4 android op mijn tablet, dit zou voldoende moeten zijn.
Heeft iemand zelfde probleem?

Beste antwoord door ThomasP

De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

80 reacties

  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 1 april 2018
Zelfde probleem.
Heb ook de app verwijderd en weer opgeladen ..zonder resultaat.
Programma's die ik bv. 2 weken geleden opnam en nog in mijn opnames staan, starten wel zonder probleem.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 1 april 2018
Ook dit gaat met mij niet.
Ik kan wel opnames wissen of langer bewaren maar geen programma bekijken.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 april 2018
Ook hier hetzelfde probleem sinds begin deze week. Kan de app perfect openen op mijn iPad en doorheen de menu's scrollen, maar kan geen opgenomen programma's kijken. Heb ook al de app verwijderd en opnieuw ingesteld, maar niets lijkt te werken. Had hier ook graag een antwoord op gehad.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 april 2018
Ook hier hetzelfde probleem kan men opgenomen programmas niet meer bekijken,frustrerend....app verwijderd en terug geinstalleerd mazr werkt nog niet. is er al een oplossing gevonden?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 april 2018
zelfde probleem, sinds vorige kan ik de opgenomen programmas niet meer bekijken op 2 tablets.

Het zelfde probleem heb al digibox uitgetrokken opnieuw opgezet kan niets afspelen via tablet of gsm zwart scherm en app springt af

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 april 2018
Zelfde probleem, kan sinds vorige week noch live, noch opgenomen programma's bekijken. Ook reeds app opnieuw geïnstalleerd.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 april 2018
Ik heb hetzelfde probleem. Zal morgen bellen naar Proximus. Heeft er ondertussen iemand van jullie contact gehad met Proximus? En wat was hun antwoord? Mvg.

Martin
  • 32644 reacties
  • 2 april 2018
Dat ze er aan werken om het zo vlug mogelijk op te lossen, maar morgen als de proximus medewerkers terug werken zullen ze wel op het forum meer uitleg kunnen geven hoe ver het staat.

Annick1960
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 april 2018
Bij mij en familie hetzelfde probleem. Op Tv kunnen we opnames terug kijken maar niet op ipad of iPhone
Dit probleem sinds enkele dagen.
Contact opgenomen met proximus technische dienst... Ze verwijzen me door naar een proximus center.. Dit ga ik niet betalen!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Dag Ika, kan je een paar voorbeelden geven van programma's die niet werken plus de datum. Groeten Jimmy

Martin
  • 32644 reacties
  • 3 april 2018
Als bijkomende info, voor wie in het zelfde geval zit:
sabineb schreef:
Hoi.. Door de problemen met de opname server worige week zijn verschillende opnames gedurende die panne niet beschikbaar en kunnen we die ook niet recuperen. Dus indien enkel probleem met die bewuste opnames gaan we er niet veel aan kunnen doen. Check dus of je met nieuwe opnames ook problemen ondervindt nog? Mvg sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 3 april 2018
Hi Kurt, Kan je me via PB doorsturen welk device je gebruikt?? je pc? je tablet?? welk besturingssysteem en foutmelding? Mvg sabine

Heb er al naar gebeld Proximus dienst ; hun antwoord is moet door gegeven
Worden aan de algemene dienst en
Die lossen dat op week verder nog niets in
Orde !

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 3 april 2018
Hello..Wegens de serverproblemen vorige week kunnen opnames van ma-do niet bekeken worden of gerecupereerd worden. Onze excuses hiervoor. Opnames ouder en na vorige donderdag zouden moeten lukken ; Mvg sabine

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 3 april 2018
Dag Sabine,
Kan je mijn probleem eens bekijken?
Helemaal bovenaan pagina .
Bedankt Frank

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 121 reacties
  • 3 april 2018
Beste
Ik moet U spijtig genoeg tegenspreken
Probleem met de TV app is nog steeds niet opgelost
Mijn recente opnames zijn nog steeds niet te bekijken op mijn iPhone en tablet
Hieronder enige opnames die niet te bekijken zijn
Married with children opgenomen 2 april CAZ HD
Poirot. opgenomen 2 april EEN HD
Last kings opgenomen 30 maart Q2 HD
GRAAG RESPONS AUB

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Gaat het over opnames of over live tv kijken?

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 121 reacties
  • 3 april 2018
Het gaat hier over opnames

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 3 april 2018
Mijn probleem is beide!!! Geen live tv + geen opnames
Mvg Frank

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 3 april 2018
Hello.. Wegens de server issues vorige week zijn dus opnames niet beschikbaar die doorgingen tussen verleden week ma en donderdag.Niet bekijkbaar, niet recupereerbaar..excuses hiervoor. Opnames van ervoor of erna zouden wel moeten lukken. Dus om zeker te zijn.. Betreffen jullie klachten over andere opnames dan die van vorige week?? zo ja ..kan je enkele voorbeelden geven? Mvg sabine

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 121 reacties
  • 3 april 2018
Beste
Als je mijn post van 1 uur geleden op deze topic naleest kan je een paar voorbeelden van
opnames zien

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Dag Franvann, kan je mij via Privé Bericht je klantennummer bezorgen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 3 april 2018
Hi Swakke, kan je nogmaals proberen nu..krijg juist melding dat het probleem van de baan zou moeten zijn..mvg sabine

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 121 reacties
  • 3 april 2018
Yoepie
Klaarblijkelijk opgelost???????
Thanks

Reageer