Ik heb een probleem met het inloggen..
Via http://192.168.1.1 kan ik maar niet inloggen met "User" en het wachtwoord dat op de sticker staat (ook niet na aantal keer resetten van de bbox via de resetknop..)
Kan iemand me misschien helpen met een andere manier om hierop in te loggen?
Sinds gisterenavond dan ook geen Proximus TV meer.. Enkel het infokanaal (zendernr 999) is te zien. Zappen lukt helemaal niet.
Dan vandaag snelheidstest gedaan via de website van proximus (resultaat in afbeelding). Dit is een test wanneer ik verbonden was met de kabel..
Hoe krijg ik mijn snelheid terug omhoog? 😞.
Antwoord
Bbox3 en internet problemen
Beste antwoord door Martin
Neen Admin en Expert wachtwoorden worden niet vrij gegeven door Proximus.
je bent toch zeker dat je het password van de bbox interface (User password) en niet het password van de wifi (wirelesskey) afleest op je sticker van de bbox3 om in te loggen op je bbox3 interface.
De speedtest (http://speedtest.net) als je aangesloten bent met een utp netwerkkabel aan de bbox3 is die dan ook zo laag.
PS: heb je al eens gekeken of er problemen aangegeven worden op je MyProximus
> http://proximus.be/login :
Ook eens via MyProximus de "test mijn lijn" uitvoeren,
om te zien wat dit geeft:
via > SelfRepair en dan nog verder ook op "start analyse" klikken voor verdere analyse...enz
✶ Mijn Support: Netwerkstatus
✶ Test mijn lijn: start de test (huidige staus van het netwerk)
✶ Start Analyse (kan tot 4 min duren)
je bent toch zeker dat je het password van de bbox interface (User password) en niet het password van de wifi (wirelesskey) afleest op je sticker van de bbox3 om in te loggen op je bbox3 interface.
De speedtest (http://speedtest.net) als je aangesloten bent met een utp netwerkkabel aan de bbox3 is die dan ook zo laag.
PS: heb je al eens gekeken of er problemen aangegeven worden op je MyProximus
> http://proximus.be/login :
Ook eens via MyProximus de "test mijn lijn" uitvoeren,
om te zien wat dit geeft:
via > SelfRepair en dan nog verder ook op "start analyse" klikken voor verdere analyse...enz
✶ Mijn Support: Netwerkstatus
✶ Test mijn lijn: start de test (huidige staus van het netwerk)
✶ Start Analyse (kan tot 4 min duren)
Terwijl u wacht, testen wij het volgende:
de kwaliteit van de lijn
de configuratie van onze systemen
de instellingen van uw modem
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



