Skip to main content
Vandaag probeer ik in te loggen op my proximus. Wéér de melding dat ik om technische redenen niets kan raadplegen. Dan maar weer de klantendienst bellen. Krijg ik te horen "ja, wij kunnen er ook niet in en we zien ook de facturen niet en 't is hier al moeilijk genoeg zo, ik ga de conversatie hier eindigen". Ik heb nu al zo vaak geprobeerd om de klantenzone te raadplegen, al zo vaak naar de klantendienst gebeld. Het arrogante toontje van de mensen waarvan je hoopt dat ze je kunnen helpen, tart alle verbeelding. Wie heeft hier nog problemen mee ?
Dag Lieve,

Ik zie dat er op het klantennummer dat ik hier heb geen login voor Myproximus actief is .

Voor je privacy kunnen we dit gesprek beter verderzetten via deze link.

Mvg.Wilfried
Dag Wilfried, dat is gek, want ik kan inloggen met mijn e-mail adres en met een paswoord. Ik zie al mijn gegevens (naam, adres, gsm nummer). Hoe kan het dan niet actief zijn ? Het loopt trouwens pas mis wanneer ik mijn facturen wil raadplegen.
Dag Lieve,



Wat is het e-mail aders waarmee je inlogt?.

Voor je privacy kunnen we dit gesprek beter verderzetten via deze link.

Mvg.Wilfried
Lieve, alles staat actief, het helpt soms als je de gsm eens heropstart. Groeten.

Reageer