Vraag

Klantenservice?

  • 22 May 2018
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Goeiemorgen,
Gisterenmorgen kreeg ik een sms van proximus dat mijn data binnen mijn abonnement bijna opgebruikt was. in dat bericht stond er wel dat ik wel de mogelijkheid had om via de MyProximus app 500MB extra op te vragen à €5. Ik heb meteen de My Proximus app geraadpleegd en daar kon ik nergens opladen voor €5. Exact drie uur later kreeg ik opnieuw een bericht dat ik mijn abonnement al met €10 overschreden had, exact vijf uur later kreeg ik een bericht dat ik mijn abonnement met €25 overschreden had. Toen ik keek op MyProximus app had ik SLECHTS 262MB meer verbruikt bovenop mijn abonnement, maar toch werd er al €25 meer aangerekend??? terwijl er zogezegd de mogelijkheid bestaat om via de My Proximus app 500MB te kopen voor slechts €5? een mogelijkheid die nergens terug te vinden is!!! wat een afzetterij naar jullie klanten toe. Ik zou mij eerlijkgezegd echt beginnen schamen.



Hierbij het bewijs.
Ik kan u nu al meegeven, als ik hiervan een factuur krijg , stap ik prompt over naar een andere provider.
Het is begrijpelijk dat je bij overschrijding van abonnement moet bij betalen, zoals vb €5/500MB, maar niet voor slecht €250MB een verdubbeling van de volledige factuur. Dat is afzetterij en klanten uitmelken.
Dit is de allerlaatste keer dat ik mijn tijd gestoken heb in een klacht neerschrijven op deze blog.
Leer uw klanten te verzorgen ipv af te zetten.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_500mb/particulieren/producten/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/500-mb-extra.html

Zelf vind ik dit terug bij mobiel - opties - beschikbaar

Maar inderdaad 0,10 euro/MB extra buiten bundel is vrij hoog (maar nog gebruikelijk bij Px en de andere belangrijkste spelers)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
@M_016
jouw link de uitleg over de mogelijkheid om extra MB aan te kopen klopt idd, maar als je dan effectief naar de MyProximus app gaat bij verbruik, kan je nergens terecht om die 500MB ook effectief aan te kopen. en ondertussen dikt de rekening heel snel aan. zo €25 extra in enkele uren en dat op een abonnement van €25... Ik vind het niet kunnen en ik heb echt ook wel andere dingen te doen op zondag namiddag dan mij ziek te zoeken hoe je die 500MB via de site dan wel kunt aankopen. Klantvriendelijkheid en service ipv uitmelken. daar kan proximus nog iets van leren tov andere providers.
Reputatie 7
Badge +4
Als de app niet werkt heeft Px een probleem en u recht op een tegemoetkoming mijns inziens...
Keep us - the community - posted

P.S.: Via website MyPx niet geprobeerd (dat zou toch moeten gaan,nee)?
wel geprobeerd, niet gelukt. aanmelden was niet mogelijk. nogmaals, door al die verschillende acties stijgt ondertussen het verbruik en rekenen ze maar MB's aan... vind ik niet kunnen.
Stuur ondertussen nog eens een Privébericht (klik hier) om aan de nood bel te trekken en geef eventueel link naar je post hier mee, namelijk: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/klantenservice-44513

Reageer